موضوعات داغ

خودروسازان کره‌ای و فرانسوی از پیشرفت چین نگران هستند!

عکس مطلب اول
در حاشیه جشن 20 سالگی چری در شانگهای چین، مدیرعامل چین از نگرانی خودروسازان کره ای و فرانسوی از پیشرفت چین گفت و این کشور را تعیین کننده استراتژی های صنعت خودرو دانست.
چری به عنوان برترین صادرکننده خودرو در چین پیشرفت های زیادی داشته و توانسته سهم بازار بسیاری از خودروهای کره ای و فرانسوی را تصاحب کند.
به گزارش خبرنگار خودروبانک که هم اکنون در چین حاضر است، یین، مدیر عامل شرکت خودروسازی چری در نشست خبری گفت که بعد از تاسیس این شرکت یعنی از سال 1997 رشد چشمگیری را تجربه کرده و توانسته با پیشرفت های خود در زمینه طراحی و دانش فنی و مهندسی بهترین صادرکننده خودرو در چین باشد.
مدیرعامل چری افزود که این شرکت قصد دارد خودروهای جدیدی را در بازارهای جهانی عرضه کند و تیگو 7 را به زودی به ایران نیز عرضه خواهد کرد. اما بعد از تیگو 7 محصولات دیگری نیز در راه است قصد داریم بازار خودرو کشورهای مختلف را با این محصولات شگفت زده کنیم.
او بازار ایران را یکی از مهم ترین بازارهای چری عنوان کرد و گفت که ایران از اهمیت ویژه ای برای چری برخوردار است و قصد دارد محصولات مختلفی را در ایران تولید و عرضه کند.
یین همچنین افزود که قصد تنها تولید و عرضه محصولات مختلف در ایران را ندارد و قصد دارد تا دانش فنی خود را نیز به ایران منتقل کند و از تخصص و تجربه مهندسان ایرانی استفاده کند.
ایران از ظرفیت خوبی از نظر منابع انسانی و ظرفیت تولید برخوردار است و چری قصد دارد تا ایران را تبدیل به پایگاه صادراتی این شرکت در منطقه کند.

نشست خبری چری و مدیران خودرو با حضور خودروبانک

نشست خبری چری و مدیران خودرو با حضور خودروبانک در چین

مدیر عامل چری همچنین در مورد مدیران خودرو گفت که از شراکت با این شرکت کاملاً رضایت دارد و در کنار این شرکت توانسته اند تا سختی ها را پشت سر بگذارند و به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند.
او افزود که چری به خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان اهمیت ویژه ای می دهد و از نگاه چری، مشتری "پادشاه" است و سعی خواهد کرد تا با شبکه خدمات گسترده تر و تامین قطعات و ارتقا کیفیت به مشتریان نگاهی ویژه تر داشته باشیم.
مدیرعامل چری ادامه داد که این شرکت قصد دارد تا با معرفی پلتفرم های جدید خود در نمایشگاه فرانکفورت اولین حضور خود در اروپا را به همراه شریک خود تجربه کند و سپس به بازار بزرگ آمریکا خواهد رفت.
در ادامه این نشست خبری، بهرام شریعت، رییس هیئت مدیره مدیران خودرو از توجه ویژه شرکت مدیران خودرو به هر ۲ برند چری و MVM اشاره کرد و گفت: هر ۲ برند ما در شرکت مدیران خودرو با قدرت به کار خود ادامه می دهند و ما برای توسعه سهم بازار و عرضه خودروهای اقتصادی و ارزانتر برند MVM را تقویت می کنیم و برای توسعه سهم بازار در قیمت های بالاتر و خودرپهای لاکچری و پر آپشن، خودروهای خوبی با برند چری در بازار ایران عرضه می کنیم.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/30
فقط کره و فرانسه خخخ، مردم دنیا فهمیدن که کره ای ها و فرانسوی ها اشغال ساز هستن که چینی هارو ترجیح میدن
1396/1/31
یعنی شما چری تیگو 5 رو به سورنتو ترجیح میدی؟!!!!
یا جک اس 5 رو به توسان ترجیح میدی؟!!!!
شما برو بخر حالشو ببر دو سال دیگه بهت معاینه فنی هم ندادن اونوقت هم حالشو میبری...یکی از دوستام یه mvm 550 خریده یه سال پیش بعد اونوقت الان میخاد بفروشه بره سمند بخره هیچکس ماشینشو نمیخره رو دستش باد کرده... من خودم تو نمایشگاه کار میکنم.
1396/1/30
فن های کره هی میگفتن بزودی کره کل دنیارو میگیره حالا کره نمیتونه از پس چین بربیاد... اسباب بازی ساز ها
1396/1/30
(یین همچنین افزود که قصد تنها تولید و عرضه محصولات مختلف در ایران را ندارد و قصد دارد تا دانش فنی خود را نیز به ایران منتقل کند و از تخصص و تجربه مهندسان ایرانی استفاده کند)
(ایران از ظرفیت خوبی از نظر منابع انسانی و ظرفیت تولید برخوردار است )
همه دنیا حتی چینی ها هم میدونن که ظرفیت انسانی ما فوق العاده است که اگه از آنها به نحو احسن استفاده بشه صنعت خودروی کشور را در مدت زمان کوتاهی به اوج خواهند رساند . اما ای دل غافل ...
1396/1/30
قصد دارد تا دانش فنی خود را نیز به ایران منتقل کند و از تخصص و تجربه مهندسان ایرانی استفاده کند.
1396/1/31
یعنی قشنگ یه لحظه چهره ی چینی سواران ایرانی و موش آزمایشگاهی برام تو ذهنم هویدا شد
خب جا داره تبریک بگم بمناسبت این تقدیر جانانه از مدیران دلسوز ایرانی از سوی رفقای چینی که این فرصت رو به چین دادند که ما رو تبدیل به موش آزمایشگاهی بکنن
فرانسه و کره با وجود داشتن صنعت خودروسازی نسبتا قابل قبول در سطح جهانی چرا ابراز نگرانی کردند هم بسی جای سوال داره.
1397/2/30
یعنی چند تا بی سواد جمع شدید دارید نظر میدین چین در عرض ۲۰سال همچین خودروهایی تولید میکنه حالا مقایسه بکنید با خودرو سازی های بزرگ دنیا که تجربه پنجاه شصت ساله دارن ده سال دیگه قطعا به اونا میرسند حالا یه مقایسه هم بکنید با خودرو سازهای داخلی که تجربه چهل پنجاه ساله دارن قطعا از ما جلو هستن هیچ از ابر خودرو سازها هم جلو میزنن