موضوعات داغ

جدیدترین شرایط فروش آرین‌موتور در سال 96 منتشر شد

عکس مطلب اول
شرکت آرین‌موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، با انتشار نخستین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی در سال 96 ،تسهیلات بیش‌تری را برای متقاضیان خرید اقساطی محصولات میتسوبیشی بدون کارمزد در شرایط بازپرداخت 12 ماهه و با کارمزد 14درصد در شرایط بازپرداخت 24ماهه در نظر گرفته است.همچنین بر اساس این شرایط فروش جدید، میزان تخفیف‌های نقدی روی مدل‌های اوتلندر تیپ5 ،اوتلندر تیپ3 ، ASX تیپ4 ،لنسر تیپ4 و میراژ نیز افزایش قابل توجهی داشته است.
تمامی مدل‌های میتسوبیشی در سبد محصولات آرین‌موتور در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه به صورت فوری تحویل مشتریان می‌شود و تنها مدل ASX به صورت مشارکتی یا اقساطی بلند‌مدت قابل انتخاب است.همچنین در شرایط فروش ویژه اقساطی بلند‌مدت با موعد تحویل 90 روزه برای اوتلندر ، ASX و لنسر و همچنین 60 روزه برای میراژ، تسهیلات 33 تا 95 میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است که افزایش 3 تا 16 میلیون‌تومانی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
محصولات میتسوبیشی در سال 96 با قیمت‌های جدید و افزایش 3.1 تا 8.6 میلیون‌تومان به دلیل افزایش هزینه‌های واردات‌خودرو به مشتریان عرضه می‌شود و آرین‌موتور در راستای تکریم مشتریان، تسهیلات اقساطی را بیش از این میزان ، افزایش داده است.
متقاضیان خرید مشارکتی محصولات میتسوبیشی نیز می‌توانند از شرایط سرمایه‌گذاری با سود مشارکت 28 درصد و سود انصراف 26 درصد با موعد تحویل 120 روزه استفاده کنند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت آرین‌موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.

شرایط فروش اقساطی

شرایط فروش اقساطی



شرایط فروش نقدی

شرایط فروش نقدی

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/30
میتسو سلطان جاده ها ,ای کاش قیمت ها روز بهروز رشد نکنه تا همچنان فروش رو برشد ادامه داشته باشه .
1396/1/31
خیلی جالبه
۹ میلیون افزایش قیمت برای اوتلندر
تنها شرکتی که نسبت به رقبا قیمت معقول و منطقی تری داشت به جمع هیوندا و کیا پیوست.
واقعا چرا ؟؟ شرکت ها دارند سر قیمت بیشتر رقابت میکنند و اوتلندر نزدیک سانتافه و سورنتو شد و این انتخاب رو خیلی راحت تر میکنه ، چون دیگه اختلاف قیمت اوتلندر وسوسه کننده نیست.
از طرفی هم قطعا این افزایش قیمت مرتبط با واردات خودروهای هیبریدی توسط این شرکت در آینده هست تا اونها رو هم بتونه با قیمت بالا بفروشه.
چون باید از بنزینی ارزون تر بفروشند و با بالا بردن قیمت بنزینی ها به طبع ، هیبریدی را هم بالاتر و با سود بیشتر میفروشند.
کاری که دقیقا ایرتویا با کمری بنزینی و هیبریدی کرد . یادتون هست؟؟
کاش همین یک شرکت هم که شده بین با انصاف ها باقی میماند ولی افسوس که سود بیشتر اجازه نمیدهد.
ولی یادتان باشد با این قیمت دیگر اون فروش قبلی هرگز حاصل نمیشه.
چرا که حالا اوتلندر باید شونه به شونه سانتافه،سورنتو و حتی رو۴ پیش برود.
و یادمان نرود حالا کولیوس ۲۷ میلیون از اوتلندر ارزون تره.
1396/1/31
واقعا آرین موتور فکر میکنه که asx از رده خارج شده که امسال سال آخر تولیدش هم هست ۱۸۰ میلیون ارزش داره ؟! از سال گذشته تا الان سیستم صوتی راکفورد ۷ هزار دلاری را از روی خودرو حذف کردن و ۲۰ میلیون هم قیمتش را بالاتر بردن !!!!
1396/1/31
ای اس ایکس از رده خارج ؟؟؟؟ اینو از کجات در اوردی ؟؟ پر فروش ترین محصول میتسو در بازار جهانی ای اس ایکسه و توی رقابت اکثر رقیب هاشو براحتی کنار می زنه ... یه حرفی بزن با عقل جور در بیاد
1396/2/1
آقا نادر عزیز؛ اگه شما به اتاق خودرویی که از سال ۲۰۱۰ روی خط تولید هست و امسال هم سال اخر تولیدش می باشد و قراره در سال پیش رو یعنی چند ماهه دیگه( سال ۲۰۱۸ )نسل چهارم و جدیدش عرضه بشه از رده خارج نمیگید دیگه تقصیر کسی نیست !!
1396/1/31
ASX واقعا عالیه . تا 190 میلیون هم هیچ رقیبی واسش وجود نداره !
1396/2/1
آقا چه‌خبره؟ مگه جنگه؟!
آرین موتور asx را ۱۶۶ میلیون با اقساط دوساله بدون کارمزد میفروخت؛ بعدش بهمن ماه سال گذشته با حذف سیستم صوتی راکفورد که یکی از دلایل مهم گزینه‌های خرید این خودرو محسوب میشد؛ و فقط به بهانه تغییر جلو‌پنجره و به اسم ۲۰۱۷ طی مراسمی قیمت را ۱۷۲ میلیون اعلام کرد؛ یک ماه بعد خیلی بی‌سروصدا قیمت را به ۱۷۴ میلیون افزایش داد !!! الان تو فروردین هستیم قیمت شد ۱۸۰ میلیون !!!!
حتما چند ماه بعد هم به بهانه مدل ۲۰۱۸(البته با عرضه همون اتاق از رده خارج و فقط با نصب دو تا چراغ روز) قیمت میشه ۱۹۰ میلیون!!!!
اونم برای ماشینی که مجهز به حداقل امکانات و تکنولوژی‌های روز هست.
تو امکانات این خودرو هیچ خبری از آپشن‌هایی مثل سنسور جلو، دیلایت، رادار ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، پاورویندوز، سردکن‌های صندلی ، ترمزدستی برقی، سیستم صوتی درست حسابی، کول باکس، اتو هلد، حتی آینه سقفی الکتروکرومیک و خیلی چیزهای دیگه که تو خودروهای رقیب و حتی کلاس پایین تر هم وجود داره پیدا نمیشه ! !!!
با این قیمت گزینه‌هایی به مراتب خیلی بهتر زیاد هست !
1396/2/1
آرین موتور خعععلی زرنگه !!!
از سال گذشته با حذف سیستم صوتی راکفورد از روی میتسو تقریبا ۱۵ تا ۲۰ میلیون سود بیشتر کسب کرد. تو این ۷/۸ ماه اخیر هم هر خودرو مث asx را تقریبا ۱۵ میلیون افزایش قیمت داده ؛این یعنی حداقل ۳۰ میلیون سود بیشتر نسبت به فروردین ۹۵!!!!!
خدا بده برکت .... اندازه کل حقوق من کارمند در ۲۰ ماه به شرطی که چیزی نخورم و نخرم روی هر خودرو سود بیشتر از قبل میکنه !!! خداییش خوب مملکتی داریم.
1396/2/2
حیف پول واقعا ! این وارد کننده هم مثل نگین خودرو و جهان نوین آریا گند زده رفته