موضوعات داغ

فروش ویژه اردیبهشت ماه هیوندای i10 + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه اردیبهشت ماه 96، پیش فروش مدل‌های 96 هیوندای i10 هاچ بک را با تخفیف ویژه 1 میلیون و 500 هزار تومانی آغاز کرد.
به گزارش خودروبانک، گفتنی است که گروه خودروسازی کرمان موتور برای عرضه این محصول به مشتریان، در قالب طرح "پیش فروش" قیمت مصوب 72 میلیون و 50 هزار تومانی را عنوان کرده است، ولی همین طرح فروش به دو قسمت تقسیم می‌شود که جزییات آن در جدول مربوطه آورده شده و می‌توانید با مراجعه به انتهای مطلب از جزییات آن باخبر شوید.
جهت اطلاعتان هم بد نیست بدانید که در زیر کاپوت نسخه‌های بین المللی هیوندای i10 از دو پیشرانه مختلف 1 لیتری و 1.2 لیتری استفاده شده است. در این بین پیشرانه 1 لیتری یک موتور سه سیلندر توربوشارژر است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرت 100 اسب بخار را تولید کند، در حالی که با داشتن پیشرانه 1.2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی، تنها قدرت 87 اسب بخار در کنار گشتاور 120 نیوتن متر خواهید داشت. حال در این میان مدلهای عرضه شده در کشور با حذف پیشرانه توربوشارژر، تنها از پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی در کنار جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک استفاده می‌کنند که به دلایلی مشخص، طول عمری بیشتر و هزینه نگهداری کمتری هم در مقایسه با موتورهای توربوشارژر دارند.
برای اطلاع از جزییات این طرح فروش می‌توانید به جدول موجود در انتهای مطلب مراجعه کنید.

فروش ویژه هیوندای i10

فروش ویژه هیوندای i10


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/3
واقعا این خودرو با این وضعیت فروش پایین و قیمت گذاری بالا یا باید اقساطی بفروشن با سود پایین یا تخفیف زیاد بزارن تا فروش بره ارزش خرید با این قیمت نداره
1396/2/4
من متوجه نمیشم که چرا باید برم واسه یه ماشین کره ای بسیار کوچک شهری سه سیلندر 85 اسبی مونتاژ ایران، 72 میلیون پول بدم !!!؟؟ چه کارایی یا مزیت یا امکانات داره؟ تا 72 میلیون تومان دهها انتخاب ماشین ایرانی و چینی دارم.... 207 و دنا و ساندرو و جک j5 و حتی آسا. .. که همشون از نظر کارایی از این بهتر هستن. این ماشین بیشتر از 40 تا 45 نمیارزه !!!
1396/2/4
خب برو بخر. وقتی هرروز رفتی تعمیرگاه، لوازم یدکی آشغالم بهت انداختن، اصلا لوازم یدکیش گیر نیومد اون وقت بهت میگم چرا باید 72 تومن پول اینو بدی!