موضوعات داغ

در مورد داچیا داستر فیس لیفت بیشتر بدانید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از پیشگامان سگمنت کراس اوورها، بدون شک خودروی داچیا داستر (رنو داستر) خواهد بود که اولین مدل آن در سال 2010 میلادی معرفی شد و توانست فروش بسیار خوبی را هم برای شرکت داچیا و هم برای شرکت رنو به ثبت برساند که یکی از دلایل اصلی آن را می‌توان قیمت بسیار خوب آن توصیف کرد. حال به پشتوانه چندین سال فعالیت موفقیت آمیز در بازارهای جهانی با دو برند متفاوت، شرکت سازنده اسفندماه سال گذشته یک نسخه فیس لیفت از آن معرفی کرد و حالا یک فیلم تست و بررسی از آن در رسانه‌های خارجی منتشر شده است که توسط خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله برای شما بارگذاری شده است.
این خودرو همانطور که از نامش پیداست، برمبنای همان شالوده داچیا داستر اصلی توسعه پیدا کرده است، ولی نسخه فیس لیفتی که چند ماه پیش از آن رونمایی شد، دارای یک طراحی بسیار بهتر و جذاب‌تر نسبت به مدل‌های اصلی است که تا قبل از معرفی رسمی نسل جدید این خودروی کراس اوور، می‌تواند موقعیت این اتومبیل محبوب و ارزان قیمت بازار را بیش از پیش تقویت کند.
علاوه بر طراحی ظاهری، دیگر بخش‌های اتومبیل هم در قالب یک پروژه فیس لیفت بروزرسانی شده‌اند که در این فیلم تست و بررسی هم به وجود یک سیستم تعلیق نرم‌تر، راحتی بیشتر سرنشینان در مسافت‌های طولانی و همچنین یک عایق بندی قوی‌تر برای کاهش صدای تماس تایرها با سطح جاده و سروصدای محیط بیرون اشاره شده است.
درست همانند نسخه‌های استاندارد، برای نسخه فیس لیفت هم بدون تغییرات از همان طول کلی 4315 میلی متری، عرض 1822 میلی متری و ارتفاع 1630 میلی متری استفاده شده است که می‌توان پیشرانه‌های بکار رفته در بازار اروپا بخصوص بریتانیا را یک موتور 1.5 لیتری دیزلی و همچنین یک موتور 1.2 لیتری بنزینی توربوشارژر توصیف کرد که هرکدام به ترتیب مصرف سوختی 7.6 لیتری و 6.1 لیتری دارند که انتظار می‌رود نسخه فیس لیفت این خودرو با برند "رنو" در بازار کشور، علاوه بر پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژر، از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرتی 133 اسب بخاری هم سود ببرد.
در ادامه می‌توانید فیلم تست و بررسی داچیا داستر فیس لیفت را در خودروبانک مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/5
رنو داستر 4wd عالیه , بسیار نرم , بی صدا , راحت , هندلینگ خوب , دارای سه حالت مختلف برای دیفرانسیل , بالاترین ارتفاع کف از سطح زمین در بین تمام کراس اوورهای بازار , دارای آبشنهای کاربردی , خلاصه از هر نظر میتونه صاحبشو رو از داشتنش راضی نگه داره هر کسی داره مبارکش باشه