موضوعات داغ

هیوندای سانتافه مخصوص قطب جنوب! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هیوندای یک فیلم جالب از هیوندای سانتافه منتشر کرده است که با پیشرانه‌ای 2.2 لیتری دیزلی و همچنین یکسری تغییرات ظاهری و باطنی، عازم قطب جنوب شده است تا یک سفر پرماجرا در این قاره یخ زده آغاز کند.
ماجراجویی هیوندای با مهره کلیدی خود یعنی "پاتریک برگل"، نوه مکتشف افسانه‌ای قطب جنوب یعنی "ارنست شکلتون"، از کمپ "اونیون" آغاز شده است تا پس از طی کردن مسافتی حدودا 5800 کیلومتری، به کمپ معروف ارنست شکلتون یعنی کمپ "مک‌ موردو" برسند تا در صدمین سالگرد ماجراجویی ارنست شکلتون و طی کردن چنین مسافتی تا کمپ "مک موردو"، نوه این مکتشف بزرگ هم بار دیگر ماجراجویی پدربزرگ خود را تکرار کند، ولی این بار به همراه یک دستگاه خودروی هیوندای سانتافه که در این میان شرکت خودروسازی هیوندای برای آماده کردن محصول خود برای ورود به این تورنومنت بسیار سخت، تنها یک سیستم تعلیق ماشین‌های آفرودی و رینگ و لاستیک‌های بزرگ و پهن را به خودروی شاسی بلند خود اضافه کرده است، هرچند در ظاهر هم شاهد گلگیرهای بزرگ‌تر برای پوشش رینگ و لاستیک‌های پهن هیوندای سانتافه هستیم.

هیوندای سانتافه

هیوندای سانتافه

در آخر هم باید گفت که ارنست شکلتون یک مکتشف اهل بریتانیا، از اولین اشخاصی بود که در سال 1914 میلادی الی 1916 میلادی پا به قطب جنوب گذاشت و در این قاره یخ زده ماجراجویی کرد. حال این سفر اکتشافی هم به مناسبت صدمین سالگرد اکتشاف بزرگ ارنست شکلتون، در ماه دسامبر سال گذشته آغاز شد و همانطور که گفتیم، پاتریک برگل به همراه یک دستگاه خودروی هیوندای سانتافه ماجراجویی خود را در مسیرهای کاملا یخ زده قطب جنوب با دمای منفی 28 درجه سانتی گراد آغاز کرده بود و پس از طی کردن مسافتی حدودا 5800 کیلومتری، بار دیگر موفق به تکرار ماجراجویی پدر بزرگ خود شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/5
آفرین به هیوندای ، آفرین به سانتافه ... خیلی زیبا و جالب بود.
1396/2/6
سانتافه رو تو ایران اینجوری کنیم معاینه فنی میدن یا نه؟😍
1396/2/6
درود بر تدبیر شرکت هیوندای که داره از روشهای جالب برای خودش تبلیغ و بازاریابی میکنه. سانتافه هم نشون داد که میتونه ماشین خوبی برای آفرود در شرایط سخت باشه.