موضوعات داغ

هجوم میتسوبیشی به بریتانیا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به دلیل ماهیت خودروهای پیکاپ که به عنوان یک ماشین کار در ذهن مخاطبان حک شده‌اند، کمتر کسی انتظار یک نسخه ویژه از آنان دارد، ولی تاکنون شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون تویوتا نسخه‌های ویژه متعددی از محصولات پیکاپ خود ارائه کرده است و یا حتی شرکت‌های خودروسازی آمریکایی که مانور بسیار زیادی بر روی محصولات پیکاپ خود می‌دهند و بخش بزرگی از آمار فروش و سودشان را مدیون آنان هستند، بیشتر از دیگر محصولاتشان به ارائه نسخه‌های ویژه با موتورهای قوی‌تر برای آنان می‌پردازند.
حال پیرو موضوع بالا، شرکت خودروسازی میتسوبیشی هم توجه بسیار زیادی بر روی پیکاپ معروف خود، یعنی خودروی میتسووبیشی L200 دارد که پیش از این در اسفندماه سال 94، شاهد معرفی دو کانسپت جدید در نمایشگاه بین المللی ژنو 2016 برای دو خودروی میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی L200 بودیم که در رنگ آمیزی خاکستری بدنه و خطوط نارنجی رنگ، چراغ‌های مه شکن، رینگ جدید، لبه‌های گلگیر، اسپویلر سقفی، سپر عقب جدید، قاب دوباره طراحی شده آینه‌ها و... با یکدیگر مشترک بودند.

میتسوبیشی L200

میتسوبیشی L200

حال در ادامه بحث بالا، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی بار دیگر برمبنای میتسوبیشی L200، به صورت انحصاری یک نسخه ویژه تحت عنوان " Barbarian SVP" برای بازار بریتانیا آماده کرده است که در طراحی ظاهری آن به خاطر استفاده از یک جلوپنجره جدید، چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، رینگ‌های 17 اینچی مشکی براق با لاستیک‌های BF گودریچ، قاب اضافه بر روی گلگیرها، چراغ‌های جدید عقب و....، درست مثل خصوصیات بربرها می‌توان یک چهره تهاجمی‌تر و جذاب در چهره میتسوبیشی L200 مشاهده کرد که حالا یک قوم 250 نفره از آنان برای تصرف بازار راهی بریتانیا شده است.
نیرو محرکه بربرهای میتسوبیشی هم از یک پیشرانه خستگی ناپذیر 2.4 لیتری توربودیزل تامین خواهد شد که حداکثر قدرت آن به 177 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن هم به 430 نیوتن متر می‌رسد تا با عبور از جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای 5 سرعته اتوماتیک (مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان براساس ادعای شرکت سازنده) به هر چهارچرخ اتومبیل ارسال شود.
در آخر هم شرکت خودروسازی میتسوبیشی با اشاره به تولید محدود 250 دستگاهی، قیمت پایه این محصول را 28 هزار و 479 پوند عنوان کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد