موضوعات داغ

نیسان روگ اسپرت قیمت گذاری شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر خودروی نیسان جوک جثه کوچکی برای شما دارد و از طرفی دیگر هم خودروی نیسان روگ متناسب با جیب شما نیست، شرکت خودروسازی نیسان یک نسخه مابین این دو اتومبیل تحت عنوان نیسان روگ اسپرت آماده کرده است تا نه قیمت بالای نیسان روگ استاندارد شما را اذیت کند و نه از طراحی ظاهری و جثه کوچک نیسان جوک رنج ببرید. حال برای عرضه این خودرو در بازارهای جهانی، شرکت سازنده بهای پرداختی آن را اعلام کرده که جزییات آن در زیر آمده است.
برای مدل‌های استاندارد نیسان روگ که شهریورماه سال گذشته نسخه‌ای فیس لیفت از آن رونمایی شد، علاوه بر یک سیستم محرک هیبریدی 176 اسب بخاری، پیشرانه‌ی استاندارد 2.5 لیتری چهار سیلندر هم در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 237.3 نیوتن متر را تولید کند که در 3 مدل SV، SL و مدل S و با قیمت پایه 24 هزار و 760 دلاری به مشتریان ارائه خواهد شد.
اما برخلاف آن چیزی که انتظار می‌رفت، برای نسخه اسپرت نیسان روگ تنها از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر استفاده شده است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود 141 اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور 200 نیوتن متری تولید کرده و از طریق جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT به سمت چرخ‌های جلو ارسال کند. حال برای نسخه اسپرت نیسان روگ که دارای جثه‌ای بزرگ‌تر از نیسان جوک، اما کوچک‌تر از نیسان روگ استاندارد است، قیمتی 22 هزار و 380 دلاری در نظر گرفته شده است تا یک شاسی بلند اسپرت برای جوانان با یک قیمت خوب آماده کرده باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/6
انصافا طراحی داخلی و داشبورد خیلی قشنگی داره،آدم یاد داشبورد ماشینای بی ام دبلیو (بی ام و!!!) و مرسدس بنز میوفته