موضوعات داغ

سرمایه گذاری موسس گوگل در ساخت موتورهای پرنده

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
لری پیج، کارآفرین و مبتکر آمریکایی که در ابتدا به همراه "سرگئی برین" اقدام به ساخت موتور جستجوگر گوگل کرد و پس از آن شرکت بزرگ گوگل را بنیانگذاری کرد، گفته می‌شود که این اواخر یک سرمایه گذاری در شرکت "کیتی هاوک" برای ساخت یک موتورسیکلت پرنده کرده است که حالا پروژه آنان به پایان رسیده و یک فیلم از کارکرد و پرواز این موتورسیلکت برفراز دریاچه منتشر شده است.
باتوجه بیشتر به این وسیله پرنده، می‌توان دید که ایده ساخت آن از روی هگزاکوپرهای اسباب بازی الگوبرداری شده است و در زیر بدنه آن هم درست مثل هواپیمای آب نشین، از دو بالشتک بزرگ استفاده شده است تا هم وزن سبک‌تری نسبت به آهن داشته باشد و هم قابلیت نشست و برخاست از روی سطح زمین و آب را داشته باشد. ولی بخش مرکزی و محل قرارگیری باتری‌های آن همچون موتورسیکلت ساخته شده است.

موتورهای پرنده

موتورهای پرنده

صحبت از باتری شد و در این خصوص باید بگوییم که شرکت سازنده از یک سیستم محرک تمام الکترکی استفاده کرده است که باتری‌های آن در قسمت مرکزی قرار گرفته و نیروی مورد نیاز موتورهای الکتریکی را برای چرخاندن پره‌های این موتورسیکلت پرنده 100 کیلوگرمی تامین می‌کنند که نتیجه آن حداکثر سرعتی 40 کیلومتر بر ساعتی شده است.
در آخر هم باتوجه به ادعای شرکت سازنده، این نوع موتورسیلکت پرنده به مرحله نهایی خود رسیده و قابلیت تولید انبوه برای عرضه به مشتریان را دارد که در حال حاضر می‌توان با مراجعه به وبسایت این شرکت، نسبت به ثبت نام و خرید این موتورسیلکت پرنده اقدام کرد تا صاحب یک تخفیف کوچک هم پیش از عرضه این محصول شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد