موضوعات داغ

اولین نمایشگاه بین المللی خودروی امسال در ارومیه برگزار میگردد

عکس مطلب اول
اولین نمایشگاه بین المللی خودرو سال 96 کشور در کلانشهر زیبای ارومیه برگزار میگردد.
کلانشهر ارومیه ، دومین شهر ترافیکی ایران امسال نیز میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته خواهد بود.
کلان شهر ارومیه ، دومین شهر ترافیکی ایران با جمعیتی بالغ بر یک میلیون دویست و پنجاه هزار نفر امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود.
به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه ، علیرضا عاجزی مدیر برگزاری این رویداد با اعلام این خبر افزود ، پیرو برگزاری موفق این نمایشگاه در سال گذشته و استقبال علاقه مندان صنعت خودرو از این رویداد مهم امسال نیز ازتاریخ 13 تیرماه 96 به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه میزبان فعالین صنعت خودرو کشور هستیم.
به گفته وی این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع دایر خواهد گردید.وی افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و… خواهد بود.
ایشان بااشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.
ایشان یادآور شد سال گذشته این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم و مسئولین استانی روبرو بود طوریکه در ایام نمایشگاه قراردادهای بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری توسط شهرداری ارومیه و سایر شهرهای استان با تولیدگنندگان و واردگنندگان خودرو کشور منعقد گردید.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد باتوجه به شرایط جدید در اقتصاد کشور و رفع تحریم ها ، توسعه صادرات ، این نمایشگاه از رونق و رشد چشم گیری نسبت به دوره های گذشته برخوردار باشد .
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور دراین رویداد مهم میتوانند به سایت www.ronaghexpo.com مراجعه و با شماره ۳۰۰۱ ۵۰۱ ۰۹۳۹ تماس حاصل فرمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد