موضوعات داغ

احمقانه ترین تصادف های مرسدس بنز را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه اکثر ماشین‌های تولید شده در صنعت خودروسازی به سیستم‌های ایمنی متعدد و مهم‌تر از آنان، به سیستم‌های ایمنی پیش گیرنده همچون سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم ترمز خودکار در صورت تشخیص مانع و یا اتومبیل در جلو مجهز شده‌اند. در این میان کمپانی خودروسازی مرسدس بنز هم از این قاعده مستثنی نیست ، اما باوجود داشتن محصولاتی مدرن که اکثر آنان به سیستم‌های بروز ایمنی و امنیتی مجهز شده‌اند، اخیرا محصولات جدید و قدیم آن با انتشار یک ویدیو تدوین شده در یوتیوب به چالش کشیده شده‌اند که ما هم فیلم مورد نظر را آماده کرده و در خودروبانک قرار داده‌ایم.
دوربین‌های جاده‌ای و یا دوربین‌های کوچکی که بر روی اتومبیل‌ها نصب می‌شود، اغلب صحنه‌های قریب الوقوعی را به ثبت می‌رسانند که تصادفات جاده‌ای یکی از سوژه‌های جذاب این دوربین‌ها برای ضبط به شمار می‌روند. حال این کلیپ‌ها دردسری شده‌اند برای کمپانی خودروسازی مرسدس بنز که نشان می‌دهد دارندگان محصولات مرسدس بنز چندان به قوانین و آداب رانندگی آشنا نیستند و در برخی مواقع هم سیستم‌های ایمنی و پیشگیری از تصادف چندان خوب عمل نمی‌کنند تا سلامت ماشین و سرنشینان آن را تامین کند.
پیرو این موضوع، گروه خودروبانک در ادامه برای شما یک ویدیو حدودا 10 دقیقه‌ای آماده کرده است که نشان می‌دهد دارندگان محصولات مرسدس بنز چندان به قوانین رانندگی پایبند نیستند و همین که سوار بر مرسدس بنز شده‌اند، دیگر تمام جاده برای خودشان است و قوانین راهنمایی و رانندگی شامل حال آنان نمی‌شود، ولی در عمل می‌بینیم که اینطور نیست و در برخی از مواقع هم سیستم‌های جلوگیری از تصادف به کمک راننده نیامده و باعث تصادف می‌شود. البته بیشتر اشتباه راننده است که منجر به تصادف می‌شود و کاری از سیستم‌های ایمنی برنمی‌آید و در بیشتر قسمت‌های این ویدیو هم ماشین‌های قدیمی مرسدس بنز دیده می‌شود که فاقد سیستم‌های ایمنی و امنیتی جدید هستند.
در ادامه شما را در دعوت به تماشای کلکسیونی از تصادفات محصولات مرسدس بنز می‌کنیم که تنها ظرف یک هفته رخ داده و در یک ویدیو گردآوری شده‌اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/11
چقدر ایران خوبه
1396/2/11
چرا میگید کسانی که بنز سوار میشن تمام جاده رو مال خودشون میدونن و به قوانین پایبند نیستن؟ این بستگی به شخص داره و هیچ ربطی هم به ماشین نداره افراد بی احتیاط ممکنه هر ماشینی سوار بشن اینجوری نیست که بگین اونی که پیکان سوار میشه خیلی به قوانین پایبنده اونی که بنز سوار میشه بی احتیاطه واقعا حرفتون خنده داره
1396/2/12
باید عنوان رو میزدید "احمق ترین رانندگان مرسدس بنز را ببینید"
دو نکته جالب بود برام یکی اینکه ماشالا بنز، کامیون و ون چپ میکنه
دومیش اینکه همه جای دنیا ازین احمقها زیاد وجود داره که اکثرا بخاطر زرنگ بازی تصادف میکنن منتها فرقش اینه که اونجا میرن تو دل ماشین اینجا راه میدن میشه این! اینجا اگه میخواست مثل اونجا باشه هرروز 200تا تصادف داشتیم چون "زرنگها" همنیجوری دارن زیاد میشن ماشالا