موضوعات داغ

بی ام و سری 7 به دنبال تصاحب جایگاه مرسدس S کلاس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با وجود طراحی مجدد سری 7 در سال گذشته میلادی، این خودرو باز هم نتوانسته آمار فروش بیشتری نسبت به خودروی لوکس مرسدس بنز یعنی S کلاس نصیب شرکت سازنده‌اش کند، اما شرکت خودروسازی BMW همچنان به تقویت فروش و شکست دادن خودروی مرسدس بنز S کلاس در آمار فروش ایالات متحده آمریکا امیدوار هستند.
رقابت بین مرسدس بنز S کلاس و BMW سری 7 به یکی دو سال اخیر بر نمی‌گردد، بلکه این جنگ خانگی میان ماشین‌های آلمانی برای چندین دهه است که ادامه دارد، با این حال برند خودروسازی مرسدس بنز در بازار ایالات متحده آمریکا دارای فروش بسیار بهتری نسبت به رقیب هم وطن خود است، اما کمپانی خودروسازی بی.ام.و باتوجه در نظر گرفتن رشد فروش برند سری 7 در سال‌های اخیر، به فروش بیشتر این خودرو نسبت به مرسدس بنز S کلاس امیدوار هستند.
براساس اطلاعات ارائه شده از سوی رئیس گروه BMW در منطقه آمریکا، خودروی بی.ام.و سری 7 در ماه مارس سال جاری یک رشد 10 درصدی تجربه کرده است و در سه ماه اول سال 2017 میلادی هم با فروش 2103 دستگاهی، رشد 9.1 درصدی را تجربه کرده است. حال از طرفی دیگر، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با یک کاهش بسیار ناچیز، تا ماه مارس سال جاری موفق به فروش 3648 دستگاه خودروی S کلاس در بازار ایالات متحده آمریکا شده که همین آمار کمپانی خودروسازی BMW را امیدوار به تصاحب جایگاه مرسدس بنز S کلاس در آمار فروش سال‌های آینده کرده است.
مجموع فروش این دو اتومبیل در سال 2016 میلادی هم به ترتیب برای مرسدس بنز S کلاس به عدد 18 هزار و 803 دستگاه و همچنین برای کمپانی خودروسازی BMW نیز به عدد 12 هزار و 918 دستگاهی می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/12
تو این کلاس علاقه خاصی به هیچ کدوم از این دو برند ندارم اما واقعا با وضعیت ایران که 2014 یک اس کلاس بالای 2 میلیارد قیمت گذاری شده و برای اولین بار پرشیا خودرو قیمت گذاری درست و منطقی کرده خرید سری 7 منطقی تره چون شما با یک سوم قیمت یه اس کلاس دو سال کارکرده یک بی ام و صفر کیلومتر حتی شاید با امکانات و تکنولوژِ به روز تر سوار میشین .......فقط تنها چیزی که میمونه تعصب به یک برند خاصه که خب همیشه مهم ترین عامل تو تصمیم گیری هاست !