موضوعات داغ

نقض حق ثبت اختراع توسط سه خودروساز نام آشنا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تعداد انگشت شماری از شرکت‌های نام آشنا و معتبر صنعت خودروسازی جهان از جمله تویوتا، BMW و هوندا از سوی کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا (USITC) متهم به نقض "حق ثبت اختراع" شده‌اند.
با توجه به ادعای کیمیسون تجارت بین المللی آمریکا موسوم به USITC، سه شرکت خودروسازی تویوتا، BMW و هوندا متهم به نقض حق ثبت اختراع برای ساخت و استفاده از قطعاتی بر روی محصولات خود نظیر تویوتا کمری 2016، هوندا آکورد 2017 و در آخر هم بی ام و سری 2 مدل 2016 شده‌اند که پیش از این توسط دو شرکت سازنده قطعات یدکی یعنی Aisin و Denso ثبت اختراع شده‌اند تا تنها آنان اجازه تولید و فروش قطعات به شرکت‌های خودروساز را داشته باشند که براساس ادعای وبسایت منبع، شامل یک نوع "پمپ آب" و "واحد قدرت سیستم فرمان" می‌شود.
در این دعوای حقوقی، کیمیسون تجارت بین المللی آمریکا موسوم به USITC پای این سه شرکت خودروساز را به دادگاه کشانده است تا اتهام آنان طی 45 روز آینده مورد بررسی قرار گیرد و دادرسی شود. البته این موضوع تنها مربوط به ایالات متحده آمریکا می‌شود، در غیر این صورت نقض حق ثبت اختراع که نتیجه آن 45 روز آینده مشخص می‌شود، مشکلی برای عرضه محصولات این سه خودروساز در کشورهای دیگر بوجود نخواهد آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد