موضوعات داغ

حداکثر سرعت بی ام و 530d دیزلی را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
دیروز در مطلبی که در خودروبانک قرار دادیم به حداکثر سرعت بی ام و 530i پرداختیم. امروز نیز به نسخه ی دیزلی این خودرو یعنی مدل 530d و حداکثر سرعت آن خواهیم پرداخت. در ادامه همراه خودروبانک باشید.
به تازگی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه بی ام و مدل های دیزلی جدید سری ۵ را در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد کرد و این مساله خبر خوبی برای افرادی که به گشتاور بالا علاقه دارند است. بی ام و اعلام کرده است که مدل های دیزلی در نظر گرفته شده برای بازار ایلات متحده مدل های 540d و 535d هستند که دومی از نظر فنی با مدل 530d که در بازار اروپا وجود دارد یکسان است.

 بی ام و 530d

بی ام و 530d

مدل 535d که در بازار امریکا عرضه می شود دارای قدرت ۲۴۵ اسب بخاری است که با 530d اروپایی یکی است اما در بازار اروپا نیز یک مدل 535d اروپایی وجود دارد که می تواند به کمک بهره گیری از سیستم تویین توربوی متفاوت خود قدرت ۳۱۳ اسب بخاری را تولید کند. مدل دیزلی دیگر نیز 540d است که موتور آن دارای ۳۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتون متر گشتاور است. اما مدلی که در ویدئوی انتهای مطلب به ان پرداخته شده است همان مدل 530d جدید است که دارای ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتون متر گشتاور را از موتور ۳ لیتری خود بیرون کشیده است. شاید فکر کنید که خودروهای دیزلی خودروهای کندی باشند اما در این ویدئو مشاهده می کنید که این خودرو در عرض ۱ دقیقه می تواند به حداکثر سرعت خود دست پیدا کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/21
واقعا عالیه . سرعت و شتاب به این میگن واقعا ! .
1397/1/25
سلام شتابش عالیه