موضوعات داغ

تریلر فیلم ترنسفورمرز + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که می‌دانید، سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان" یا "ترنسفورمرز" درست همانند سری فیلم‌های "سریع و خشن" یک محوریت اصلی برمبنای اتومبیل دارند، به همین دلیل قسمت‌های جدید این دو فیلم سینمایی و تریلرهای آنان را تحت پوشش قرار داده‌ایم تا مخاطبان خودروبانک با این دو فیلم پیش از اکران رسمی بیشتر آشنا شوند. اما دلیل مهم‌تری که ما را جذب این دو فیلم می‌کند، ماشین‌های بکار رفته در این فیلم سینمایی و هیجان انگیز است که ماه‌های گذشته حضور لامبورگینی سنتناریو در فیلم "تبدیل شوندگان" تایید شد، اما امروز تریلری جدید از این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد هنرنمایی نسخه هالیوودی شورلت کامارو برای نقش اصلی و ثابت فیلم تبدیل شوندگان، یعنی " Bumblebee" یا همان "خر زنبوریان (یک نوع زنبور بزرگ)" هستیم.
تریلر جدید سری فیلم‌های "تبدیل شوندگان" که همین چند روز گذشته در رسانه‌های سینمایی منتشر شد و سپس بازتاب آن رسانه‌های فعال در صنعت خودروسازی را هم فرا گرفت، سکانس‌های اکشن و سراسر هیجان را به نمایش گذاشته است که در آن شاهد هنرنمایی شورلت کامارو با یکسری تغییرات هالیوودی برای جذاب‌تر نشان دادن آن هستیم که این تغییرات را بیشتر می‌توان بر روی مجموعه سپر خودرو و مجراهای ورود هوا برای خنک کاری بهتر موتور مشاهده کرد.
در آخر گفتنی است که قسمت جدید این سری تحت عنوان "The Last Knight"، قرار است در ماه ژوئن سال جاری اکثر سینماهای جهان را زیر سلطه خود در آورد و تاکنون هم پیش نمایش‌های متعددی از آن منتشر شده است که در خودروبانک شاهد آنان بوده‌ایم و آخرین تریلر آن هم توسط گروه خودروبانک برای شما آماده شده است. پس توصیه می‌کنیم به هیچ وجه تریلر هیجان انگیز این فیلم را از دست ندهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/1
زیاد هم فیلم جالبی نیست فقط کارگردانش اعتماد به نفس کاذب داره طرف با اون ربات ها ی عظیم جثه جنگ میکنه هیچ چیزش هم نمیشه اون باید از یک کیلومتری ربات ها رد بشه پودرش می کنن چه برسه .......