موضوعات داغ

تویوتا کمری در نسخه TRD معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با مروری بر گذشته، می‌توان دید که شرکت خودروسازی تویوتا در آبان ماه سال 1394 همراه با تویوتا کرولا، یک نسخه TRD از خودروی تویوتا کمری آماده کرده بود تا بهانه‌ای برای حضور در نمایشگاه بین المللی "سما" مربوط به ماشین‌های تقویت شده در قلب ایالات متحده آمریکا داشته باشد. اما حالا برند "TRD" در میان محصولات تویوتا جا افتاده و اکثر محصولات این شرکت خودروسازی در مدل‌های قوی‌تر و اسپرت TRD آماده عرضه می‌شوند که اکنون شامل حال نسل جدید تویوتا کمری 2018 شده است تا شاهد چهره‌ای اسپرت و جذاب‌تر برای آن باشیم. هرچند در کنار مدل TRD یک نسخه تحت عنوان "Modellista" هم آماده شده است که ظاهر آن تفاوت‌ کوچکی با نسخه TRD دارد.

تویوتا کمری TRD

تویوتا کمری TRD

همانطور که گفتیم، شرکت خودروسازی تویوتا برای هر یک از مدل‌های ذکر شده بسته تقویتی جداگانه ارائه کرده است که برای تویوتا کمری TRD می‌توان شاهد رینگ‌های آلیاژی بزرگ‌تر 5 پره دوبل، مجموعه سپر جدید با یک تغیه بزرگ‌تر زیر آن و همچنین چراغ‌های LED مخصوص روز در اطراف آن، چلوپنجره‌ای کاملا مشکی رنگ، سیستم تعلیق اسپرت برای کاهش ارتفاع اتومبیل نسبت به سطح زمین و در آخر شاهد چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر برای نسخه TRD بود. اما در مقابل برای تویوتا کمری "Modellista" یک بسته تقویتی سبک‌تر ارائه شده است که تنها در مجموعه سپر جدید جلو و همچنین رینگ‌های آلیاژی جدید براق خلاصه می‌شود، هرچند قسمت عقب این دو مدل هم قاعدتا با تغییراتی همراه بوده‌اند، ولی شرکت سازنده از انتشار تصاویر آن خودداری کرده است.

تویوتا کمری TRD

تویوتا کمری TRD

برای بخش مولد قدرتی هم تویوتا از همان گزینه‌های اصلی استفاده کرده است. یعنی دو پیشرانه تنفس طبیعی 2.5 لیتری چهار سیلندر و 3.5 لیتری شش سیلندر در کنار یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر که برای ارسال نیروی خود به سمت خروجی از دو گیربکس اتوماتیک CVT و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد