موضوعات داغ

خودروهای پرمیوم DS را پلاک شده تحویل بگیرید

عکس مطلب اول
شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی دی اس فرانسه، جهت ارائه ی خدمات ویژه به مشتریان مشتریان پرمیوم سوار خود، تحویل محصولات این برند خاص فرانسوی را بصورت پلاک شده آغاز کرد.
شرکت آرین موتور، جهت رفاه حال مشتریان خود و عدم انتظار در صف تحویل پلاک گذاری، محصولات خود را در زمان تحویل، بصورت پلاک شده در اختیار دی اس سواران قرار می دهد.
لازم به ذکر است که این شرکت جز معدود واردکنندگان خودرویی می باشد که این امکان را با وجود تمامی مشکلات این مسیر، فراهم کرده است.
شرکت آرین موتور، در حال حاضر خودروهای DS5, DS5LS, DS3, DS4 و شاسی بلند DS6 را با شرایط ویژه بهاره با تخفیف خرید نقدی تا 3% ارزش خودرو و تسهیلات بدون بهره 12 ماهه و 18 ماهه و همچنین 24 ماهه با بهره 18 درصد عرضه می کند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به آدرس www.dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/2
من اين مدلو از نزديک ديدم واقعا زيباست وبا کيفيت اصلا با محصولات کيا وهيوندا قابل مقايسه نيست فقط کاشکي يه کم قيمتش رقابتي تر بود اون وقت ديگه کسي ماشين کره اي نميخريد.
وقتي مدل شاسي بلند اين ماشين هم قيمت سانتافه باشه خوب اينجا ايران و فرهنگ درستي از انتخاب ماشين ندارن و صد در صد ميرن سانتافه رو بر ميدارن بخاطر بازار خريد و فروش بهتر .
1396/3/3
شما دوست دارید حتما بخرید ، ماشین دوست من یه چیزه سلیقه ای هست شما شاید از طراحی سفینه وار ، فضای داخلی تنگ و موتور توربو (که همه میدونن با توجه به کیفیت بنزین داخلی زود خراب میشه) این خودرو خوشتون اومده ولی خیلی ها از جمله خود من دوست ندارم ( البته این احساس به کل خودروهای فرانسوی هست )، در ضمن کیفیت محصولات کیا و هیوندای به همه ثابت شده پس لطفا چیزی که سوار نشدی و نداشتی رو نظر در موردش نده و از روی حرف های بی پایه و اساس یه سری افراد که شاید 90% اونها هم کیا و هیوندای سوار نشدن نظر نده .