موضوعات داغ

برگزاری اولین همایش نمایندگی های مجاز خودروسازی کارمانیا در سال 96

عکس مطلب اول
اولین همایش نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا در تاریخ یکم خردادماه 1396 با حضور مدیر عامل خودروسازی کارمانیا، مدیران ارشد ومدیران نمایندگی های مجاز برگزار گردید.
این مراسم با سخنان مدیر عامل و با محوریت لزوم اشتغال زایی در مناطق محروم و ترسیم دوباره افق روشن خودروسازی کارمانیا در تولید و صادرات و نیز برنامه های آتی این شرکت آغاز و با اعلام برنامه ها و استراتژی های کلان فروش و خدمات پس از فروش در سال جاری و نیز اعلام این اهداف بصورت دقیق و مبتنی بر مزیتهای رقابتی برند BYD در بازار ایران، در سال های آینده توسط معاونت فروش و خدمات پس از فروش ادامه یافت.
در ادامه مدیر خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا برنامه های در جریان و نیز برنامه های هدفمند این شرکت را در امر مهم خدمات پس از فروش و تامین قطعات و گسترش روز افزون شبکه نمایندگی های مجاز خودروسازی کارمانیا در سرتاسر ایران را عنوان و بر لزوم تامین نیاز و جلب رضایت کامل مشتریان تاکید نمودند.
در انتهای این مراسم سه نمایندگی برتر خودروسازی کارمانیا در سال 95 که عبارتند از نماینده برتر اول، نمایندگی یزد با کد1321- آقایان دشتی و نباتی، نماینده برتر دوم، نمایندگی مشهد با کد 1111- آقای امامی و نماینده برتر سوم، نمایندگی اصفهان با کد1311- آقای نیلی معرفی و لوح یادبود و هدایایی به رسم یادبود به آنان اعطا گردید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/2
مونتاژ یک ماشینی که توی چین چندساله تولید نمیشه وحتی توی
2016 یکدونه هم فروش نداشه و از رده خارجه اینقدر جنجال و هیاهو نداره لوح یادبود!!!!!!!
1396/3/4
اینم لیاقت میخوات برادر