موضوعات داغ

تست تصادف پورشه ی لگو + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تا رقابت نباشد، پیشرفتی هم حاصل نخواهد شد. به همین دلیل امروزه رقابت بسیار سنگینی میان شرکت‌های خودروسازی وجود دارد تا یک محصول بهتر از رقیب خود تولید کنند و سهم بیشتری از بازار را بدست بیاورند. اما برای تشخیص این برتری مجلات و سازمان‌های مختلفی وجود دارند تا ادعای شرکت‌های خودروسازی را در عمل مورد بررسی قرار دهند، همچون سازمان‌های ایمنی مختلف که سطح ایمنی و استقامت بدنه ماشین‌های جدید بازار را مورد آزمایش قرار می‌دهند که قطعا نمره دهی آنان تاثیر بسیزایی در انتخاب مشتری و سهم فروش آن در بازار دارد.
تاکنون آزمون‌های ایمنی متعدد از ماشین‌های مختلف بازار را در خودروبانک تحت پوشش قرار داده‌ایم، اما امروز برای تنوع و سرگرمی هم که شده باشد، سوژه‌ای متفاوت از تست تصادف پورشه 911 GT3 RS لگو اسباب بازی برایتان آماده کرده‌ایم که با مراجعه به انتهای مطب می‌توانید به تماشای آن بپردازید.
درآخر گفتنی است که این کیت لگو با یک مقیاس 1:8 نسبت به پورشه 911 GT3 RS اصلی ساخته شده است که دارای 2704 قطعه لگو مختلف بوده و شما را ساعت‌ها سرگرم سرهم کردن خود می‌کند تا به عنوان یک اثر هنری از آن نگهداری کنید، ولی امروز ساعت‌ها وقت گذاشته شد تا پورشه 911 GT3 RS لگو اسباب بازی را سرهم کنند تا در عرض چند ثانیه با خاک یکسان شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به هیچ وجه تست تصادف پورشه 911 GT3 RS لوگو را از دست ندهید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/4
حاضرم سر یه پورشه 911 واقعی شرط ببندم امنیت این لگو از پراید واقعی بیش تره.