موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اقساط محصولات ایران خودرو در خردادماه

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه خردادماه سال 96، جشنواره فروش محصولات خود را در طرح‌‌های متنوع تا پایان خردادماه سال جاری آغاز کرد که جزییات آن در زیر آمده است.
در شرایط فروش قطعی خردادماه 96، گروه صنعتی ایران خودرو عرضه خانواده پژو 405، پژو 206، خانواده سمند، رانا LX و خودروی دنا را مد نظر قرار داده است که با کنار گذاشتن موعد تحویل 60 روزه برای خودروی دنا، مابقی محصولات ایران خودرو با موعد 30 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود که برای اطلاع از شرایط فروش دقیق آنان می‌توانید به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنید.
علاوه بر فروش نقدی، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو هم مورد توجه قرار گرفته است که می‌توان در طرح‌های 12 ماهه، 18 ماهه و یا 24 ماهه نسبت به خرید یکی از محصولات خانواده پژو 405، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5، پژو 206 صندوق دار، خانواده سمند، رانا و دنا با موعد تحویل 30 روزه و 60 روزه اقدام کرد.
- هایما S7
در طرح فروش ایران خودرو، به فروش تعداد محدود هایما S7 هم اشاره شده است که پیش از این با قیمت 79 میلیون و 137 هزار تومانی به مشتریان عرضه می‌شد که در شرایط فروش جدید صحبتی از قیمت به میان نیامده است، ولی می‌توان به اقساط 12 ماهه الی 36 ماهه با نرخ سود 20 الی 22 درصد بسته به انتخاب مدت زمان بازپرداخت اشاره کرد.
- سوزوکی گرند ویتارا
سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک هم یکی از محصولات گنجانده شده در این طرح خواهد بود که قیمت نهایی آن برابر با 139 میلیون و 982 هزار تومان است که در فروش اقساطی 6 الی 36 ماهه، می‌توان در زمان ثبت نام مبلغ 75 میلیون تومانی به حساب نمایندگی‌های این شرکت واریز کرد و یک دستگاه خودروی سوزوکی گرند ویتارا در چهار نوع رنگ بندی مختلف بدنه و یک موتور قدرتمند 2400 سی سی دریافت کرد.
- آریسان
طرح فروش آریسان با پیش پرداخت 11 میلیون تومانی هم یکی دیگر از شرایط فروش ویژه ایران خودرو به شمار می‌رود که در فروردین ماه سال جاری آغاز شده و در شرایط فروش ویژه اعیاد رجب و شعبان دنبال شد و هم اکنون برای فروش ویژه خردادماه 96 ایران خودرو نیز تمدید شده است.
در این طرح فروش، قیمت نهایی و نقدی وانت آریسان چیزی معادل 27 میلیون و 450 هزار تومان برآورد شده است که می‌توان با پرداخت 11 میلیون و 300 هزار تومان در زمان ثبت نام، از اقساط 12 الی 36 ماهه ایرن خودرو با نرخ سود 14 الی 18 درصد بهره‌مند شد.

در کنار شرایط فروش ذکر شده، گروه صنعتی ایران خودرو برای تمامی محصولات خود شرایط مشارکت در تولید، پیش فروش عادی و همچنین خرید مطلوب در فروش پلکانی را در نظر گرفته است که برای اطلاع از جزییات فروش آنان می‌توانید به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.com مراجعه کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/6
و باز هم مثله همیشه سایت قطع شد !! واقعا شرکتی که وضعیت فروشش این باشه لیاقتش فقط ورشکست شدنه و بس . انشااله که شر شرکت هایی ( بنگاه های دلالی ) مثل سایپا و ایران خودرو از سر مردم کم بشه و شاهد حضور ماشین هایی با برند معتبر و قیمت منصفانه در ایران عزیزمون باشیم.
1396/3/6
هر کی بخره مطمئنا رفته تو پاچش ، گذاشتن پشت سر هم شرایط اقساطی نشان از افت فروش زیاد داره ( اقساطی 2 ساله سود 20 درصد ) پس نخرید تا سود تسهیلات کم بشه . اگه راست میگن تندر90 رو اقساطی بدن نه این لگن هارو