موضوعات داغ

برای این تویوتا نایاب یک اسم انتخاب کنید!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا از طرف شرکت‌های بزرگ تیونینگ مثل منصوری، DMC، هامان و...، شاهد ایجاد یک سری تقویت‌ها بر روی بدنه اتومبیل و یا بیشتر از آن بر روی پیشرانه اتومبیل هستیم تا محصولی خشن و قدرتمند خلق شود، ولی در کنار تیونرهای بزرگ صنعت خودروسازی، کار بازسازی و اصلاح بدنه اتومبیل‌ها را گاراژهای مکانیکی و شرکت‌های کوچک تیونینگ انجام می‌دهند که می‌توان بخشی از نمونه کارهایشان را بر روی یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا قدیمی مدل 2000 مشاهده کرد که اخیرا برای فروش در سایت Craigslist به ثبت رسیده است.
این برای اولین بار نیست که شاهد چنین چیزی در فروشگاه‌های اینترنتی هستیم. همین چند هفته پیش یک دستگاه خودروی جنسیس G80 با قیمتی نزدیک به مدل‌های استاندارد و صفر کیلومتر برای فروش لیست شده بود که قسمت عقب آن بر اثر تصادف کامل از بین رفته بود، به همین دلیل مالک خودرو تنها به ترمیم قسمت‌های حیاتی عقب اتومبیل همچون سیستم انتقال قدرت، سیستم تعلیق و همچنین چرخ‌‌های عقب بسنده کرده بود و مابقی قسمت‌های بدنه را حذف و بجای آن از صفحات بزرگ آلومینیومی استفاده کرده است تا خودروی هیوندای جنسیس G80 تبدیل به یک خودروی وانت لوکس شود. یا در موردی دیگر که اواخر سال گذشته شاهد آن بودیم، می‌توان به خودروی مرسدس بنز S کلاس از نوع S350 اشاره کرد که با ایجاد تغییرات گسترده فیزیکی، خودروی مرسدس بنز S کلاس بجای اینکه در قامت یک خودروی لوکس ظاهر شده باشد، تبدیل به یک وانت لاکچری برای صاحب روسی خود شده بود.
حال اگر سطح لاکچری و موقعیت تویوتا کرولا 2000 را با خودروهای مرسدس بنز S کلاس و جنسیس G80 مقایسه نکنیم، اتفاقی مشابه برای تویوتا کرولا مدل 2000 هم رخ داده است که می‌توانید تصویر آن را در خودروبانک مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/13
ژیگولی بهترین نام میباشد