موضوعات داغ

گزارش اولین گردهمایی لیفان 820 در تهران + عکس

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
ساعت 9 صبح روز جمعه پنجم خردادماه، همایشی از طرف کلوپ لیفان 820 با همکاری نمایندگی 1708 کرمان موتور، در میدان صفائیه تهران برگزار شد.
این گردهمایی با فراخوان از طرف کلوپ لیفان از مالکان و دارندگان این خودرو و جمعی از مردم، به منظور تبادل اطلاعات فنی و معرفی هر چه بیشتر لیفان 820 به اجرا درآمد، که با دادن بسته خدمات ویژه به صورت رایگان، جهت خرید اتومبیل، از طرف نمایندگی 1708 انجام گرفت. حضور گرم و پررنگ دارندگان این خودرو به خوبی به چشم می خورد که به فضای این همایش رونق می‌داد.

گردهمایی لیفان 820

گردهمایی لیفان 820

در بین حاضرین، نمایندگانی از شرکت لیفان چین نیز حضور داشتند که با توضیحات در رابطه با مشخصات فنی و عملکرد کیفی خودرو لیفان 820 می‌دادند. در بین خودروهای حاضر در مراسم، یک لیفان 820 مجهز به سیستم پنوماتیک (تنظیم ارتفاع) به چشم می‌خورد که جلب توجه زیادی می‌کرد و این کار به واقع به چهره و هیکل لیفان 820 به خوبی نشسته بود.

تعلیق پنوماتیکی روی لیفان 820

تعلیق پنوماتیکی روی لیفان 820

کشور سازنده این خودرو یعنی چین، درمورد لیفان 820 و مسائل فنی آن، پیشرفت‌هایی داشته و به اشکالات و کاستی‌های گذشته، توجه خاصی نموده ولیکن در زمینه مونتاژ، گاهاً به مشکلاتی گزارش شده که امید است در آینده نزدیک برطرف گردد.
همانطورکه می‌دانید سال گذشته لیفان 820 به صورت فیلم تست و بررسی شد که می توانید از طریق فیلم تست و بررسی لیفان 820 با این خودرو بیشتر آشنا شوید. این خودرو به موتور 4 سیلندری 2.4 لیتری مجهز شده که می تواند حداکثر 158 اسب بخار و 221 نیوتن متر را تولید کند.
این گردهمایی در فضایی دوستانه و صمیمی و پذیرایی شایانی از طرف برگزارکنندگان این رویداد یعنی نمایندگی 1708 کرمان موتور و کلوپ لیفان 820 در ساعت 13 همان روز به پایان رسید.

نظرات کاربران

25 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/7
از گروه خودرو بانک که مارو در هرچه بهتر برگزار شدن این همایش یاری کردن تشکری صمیمانه را تقدیم حضورشون میکنیم.
1396/3/7
با سلام و خسته نباشید خدمت گروه زحمت کش خودرو بانک
بنده دارنده لیفان ۸۲۰ و یکی از شرکت کنندگان گردهمایی روز جمعه بودم
این خودرو یکی از بهتربن گزینه ها در حدود قیمتی خودش هست و بنده بعد از ۱۰ ماه رانندگی با این خودرو کاملا از خرید این خودرو راضی هستم و اگه دوستان سوال کنند که دوباره یکی از گزینه ها خرید خواهد بود جوابم مثبت هست و به همه دوستان واشنایان هم پیشنهاد دادم و الان ۴ نفر در میان دوستان و اشنایان نزدیک ۸۲۰ سوار هستند
1396/3/8
داداش اگه اینو نگی که نمیتونی خودتو راضی کنی.85 ملیون پول دادی.باید به خودت بقبولونی که راضی هستی و گرنه خدایی نکرده سکته میکنی از اشتباهت
1396/3/8
سلام
ممنون به خاطر اینکه تجربیاتتون رو با دیگران به اشتراک میزارین
1396/3/8
این یارو که با اسم m کامنت گذاشته عجب آدم نفهمیه!
ینی انقد درکش واستون سخته که این ماشین خوبیه و یه نفر میتونه ازش راضی باشه؟
وقتی یکی میگه تجربه رانندگی با این ماشینو داره و راضیه دست به رمل و اسطرلاب میشین که استدلال کنید که چرا راضیه بعدشم به نتیجه میرسید که به خودش قبولونده؟؟؟
چن سالته داداش؟
تا حالا یکی از اینا از نزدیک دیدی؟
1396/3/7
سلام ببخشید نظرم زیاد مرتبط بااین پست نیست .. ولی لطفا یکی پاسخ بده اگر تجربه ای در این زمینه داره : به نظرتون 206 تیپ 2 بخرم؟ شنیدم میگن مشکل واژگونی در سرعت های بالا و ناپایداری در جاده رو داره..
1396/3/8
استفاده شما به چه شکلی هست ؟ برای مسافرت میخواین ، برای داخل شهر ، خانواده هستین یا ماشین اسپرت میخواین ؟
1396/3/7
واقعا که :
آفتابه خرج لحیم کردن
ماشین چینی هرچیزی شون عوض کنن بازم ماشین چینی
بزک کردن نداره
1396/3/8
متاسفم که بدون اطلاع اظهار نظر میکنی. مطمئنم تو عمرت سوار 820نشدی، که اینطور میگی. ایشالا خدا اونقدر بهت بده که بتونی یکیش رو بخری بعد اظهار نظر کنی...
1396/3/8
تا پست این ماشین ننشستی، اظهار نظر نکن
ایشالا خدا به تو هم اونقدر بده که بتونی یکیشو بخری، بعد اظهار نظر کنی....
1396/3/8
شما ماشین چی داری ؟
تا چند سال پیش امثال شما جوگیر ها هم غیر از ماشین آلمانی و آمریکایی هیچی رو قبول نداشتن ولی الان کره ای ها با کیفیت و امکانات و تنوعی که دارن بازار خودرو داخلی رو قبضه کردن! پس داستان تعریف نکنید چون چین به سرعت در حال پیشرفت کردنه
1396/10/18
واقعا مشکلت چیه من متوجه نمیشم اصلا اگه خوشت از ماشین چینی نمیاد واسه چی میای راجبش میخونی و نظر میزاری
اصلا تاحالا پشت 820نشستی مهنتس؟
1396/3/7
تو سایتای دیگه که عکسا رو گذاشته بودن تعداد ماشینا بیشتر بود. فک کنم شما زود رفتید
1396/3/7
خواهشا تا با این ماشین رانندگی نکردید در موردش نظر ندید.
چیزی که وقتی باهاش رانندگی میکنی متوجه می شی از ظاهر و قیافش بهتره
1396/3/8
سیستم پنوماتیک خرجش در حدود 3 میلیونه ولی واقعا رخه قشنگی داده به 820
راضیم....
خیلی خلاقانه بوده
و ریسک بوده
البته باید دید تعلیق ماشین خشکتر نشده یا باعث خرابی دیگر قطعات تعلیق نشه
در کل خیلی خشگل شده
رخ داره
1396/3/8
نظرتون در مورد چراغ عقب این ماشین چیه؟یعنی بد سلیقه ترین طراح ایرانی هم نمیتونست به این بیریختی این چراغو طراحی کنه.چینیها وافعا تو طراحی .......
1396/3/8
بجاي 820 ماكسيما سوار ميشم ديونه نيستم كه
1396/3/8
جدا از اینکه مدل ماشین ربطی به دیوانه بودن نداره، چند وقت پیش یکی از همکارانم که خودش ماکسیما اتومات داره سوار ماشینم شد. پنج دقیقه طول کشید که نظرش درباره لیفان عوض بشه.
خودش اذعان کرد که لیفان 820 از ماکسیما نرم تره.
آقای علی اون بالا خوب گفته که تا سوار این ماشین نشدید نظر ندید.
1396/3/8
سلام دوستای عزیز اقا من خودم این ماشینو دارم ۹۰ میلیونم پول مفت و بی زبونمو ریختم تو گلوی این بی شرفا صادقانه بهتون بگم خریدن این فرغون که اسمشو بم خودرو گذاشته ماشین یعنی هر روز نمایندگی یعنی از زندگی افتادن یعنی سر کار بودن من این ماشینو دارم کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر روندم از صفریش مشکل ترمز داشته تا الانم ۴ بار پک ترمزشو عوض کردن ولی متاسفانه نه تکنسینای ایرانی متوجه شدن مشگلش چیه نه تکنسینای چینی خدا شاهده میتونم قسم بخورم فقط ۳ یا۴ هزارکیلومترو تو راه بم خودرو روندم این ماشینو بعد ماشین ما امام ماشینای دیگه بود معجزه میکرد ماشینو بردم نمایندگی ۱۷۱۵ کولرشو درست کنن که به گفته خودشون همه ۸۲۰ کولرشون مشکل داره دو روز بعد زنگ زدن امادس وقتی تحویل گرفتیمش خیلی شیک و مجلسی کولرش کار میکرد ولی یه صدای خیلی بدی میداد از اونجا که خسته شده بودیم از اینهمه رفت وامد ماشینو گذاشتیمش تو پارکینگ خونه تا زیاد کیلومتر پر نکنه واسه فروش بعد حدودا بیست روز یه بنده خدایی امد که معامله کنیم ولی جالبه بدونین ماشینی که ۲۰ روز بدونه هیچ تکونی خابیده بوده و هیچ مشکلیم نداشته بعد از روشن کردنش که اون بنده خدا میخواست تستش کنه کولرش تبدیل شده بود به بخاری و هیچ گونه باد سرد نمیداد خلاصه گفتنی زیاد داره این ماشین ولی خداییش قبل اینکه پولتونو حیف کنین یا برزید تو اشغالی یه مختصر فکر کنین یه کره ای یا یه زاپنی دست دو خدا شاهده سگش شرف داره به صفر این ماشین
1396/3/9
متاسفانه هر مارک و مدلی(مگر بنز یا لکسوس) از هر چند هزار ماشین که تولید می کنه یه تعدادی مشکلاتی دارن که فقط به شانستون بستگی داره که ماشینی که بهتون میدن چطوری باشه.
همه ی شرکتا از هیوندای و کیا و سانگ یانگ بگیر تا لیفان اینطورین.
من که از این ماشین استفاده میکنم و خدارو شکر بسیار ازش راضیم. درواقع الان اگر دوباره بخوام ماشین بخرم حاضر نیستم 100 میلیون تومن پول بی زبون رو بدم برای یه ماشین کره ای که هیچ چیزی بیشتر نداره و فقط پول مارکش و پول تعرفه وارداتش رو گرفته
1396/3/8
خدا باز هم شفا بده !!!!!
ماشین نداشته باشی پای پیاده کلاسش بالاتره !
1396/3/8
با سلام و عرض ادب خدمت هموطنان و خودروبانک گرامی
من از مرداد ماه سال گذشته یک دستگاه لیفان 820 بصورت ثبت نام چندماهه از کرمان موتور تحویل گرفتم. باید بگم که این ماشین نسبت به بهای پرداختی کاملا" راضی کننده است و در رنج خودش بعنوان یک خودروی صفر کیلومتر خانوادگی گزینه ای بسیار خوب می باشد. برخورد و خدمات پس از فروش کرمان موتور هم تا کنون رضایت بخش بوده. در کل من از خریدی که داشتم با توجه به سایز خودرو و امکانات، کیفیت و بهای پرداختی کاملا" راضی هستم.
1396/3/8
وقتی از روی آزمون و خطا چین ماشین میسازه همینطوری در میاد
وقتی با این ماشین چینی بصورت شاخ به شاخ تصادف کردید متوجه ابهتش میشید
1396/3/9
5 ستاره ایمنی چی میگه؟؟
1397/2/31
با سلام خدمت دوستان 820سوار ،بنده قصد دارم یدونه ثبت نام کنم، میخوام بدونم کسی هست بتونم سوار ماشینش بشنم تاببینم سواریش چجوریه؟...توانتخاب بین ام جی 360 توربو و 820 موندم.