موضوعات داغ

شرایط فروش بی وای دی S6 ویژه ماه مبارک رمضان + جدول

عکس مطلب اول
خودروسازي کارمانیا با توجه به همراهی مشتريان خود، طرح پيش فروش محصول BYDS6 را به روز کرده و به مناسبت ماه مبارک رمضان برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.
خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصول BYD S6 در نظر گرفته که با توجه به قوانین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحویل محصول به صورت خرید نقدی در مدت زمان 90 و 120 روزه انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است که محصول شاسی بلند کارمانیا تک دیفرانسیل و از موتور 2400 سی سی با جديد ترين نسل گيربكس اتوماتيك دوكلاچه با امكان تعويض دستي دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می دهد، در اين طرح مبلغ ١ ميليون تومان تخفيف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
با توجه به زمان تحویل خودرو، خودروسازي کارمانیا سود مشارکت 18، 22 و 24 درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود 12 درصدی از شرکت دریافت نمايد.
همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا 100 هزار کیلومتر خدمات پس از فروش رايگان با توضيحات اعلام شده در بخش گارانتي و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش BYD s6 ویژه ماه مبارک رمضان

شرایط فروش BYD s6 ویژه ماه مبارک رمضان

مدارک مورد نیاز:
- کپی تمامی صفحات شناسنامه
- کپی پشت و روی کارت ملی
- ارائه پرداخت های مشخص شده در بخشنامه شرکت
- مدارک احراز سکونت برای شماره گذاری
پرداخت ها از طریق دستگاه های کارتخوان شرکت در نمایندگی ها یا واریز به حساب شرکت خودروسازی کارمانیا انجام می شود.
قیمت خودرو شامل مالیات بر ارزش افزوده به انضمام کلیه حقوق و عوارض قانونی متعلقه و بیمه شخص ثالث و شماره گذاری می باشد.
کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است، بر اساس قوانین، نرخ ها و تعرفه های زمان ثبت نام محاسبه شده است. در صورت تغییر این قوانین، نرخ ها و تعرفه ها در زمان تحویل خودرو، مابه التفاوت از مشتری دریافت می گردد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/8
با سلام .لطفا کسانی که تجربه رانندگی با این خودرو رو داشتن نظراتشون رو بزارن.ممنون
1396/3/26
با سلام
ایا این خودرو شرایط پرداخت باند مدت داره
باتشکر