موضوعات داغ

آغاز فروش اقساطی رنو تالیسمان 2017

عکس مطلب اول
نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در بخشنامه فروش جدید، رنو تالیسمان را به عنوان خودروی محبوب رنو در ایران با «شرایط اقساطی» عرضه کرد.
در این بخشنامه فروش امکان استفاده از وام 70 میلیون تومانی برای خرید مدل‌های 2017 این خودرو با باز پرداخت 12 ماهه فراهم شده است.
نگین خودرو همچنان تالیسمان را با قیمت سال گذشته خود عرضه می‌کند و بهای 189 میلیون و 500 هزار تومان را برای آن در نظر گرفته است.
رنو تالیسمان به موتور 1.6 لیتری توربو 190 اسب بخار با گشتاور 260 نیوتون متر مجهز است. توان موتور این خودرو توسط یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو می‌رسد. هماهنگی بالای موتور و گیربکس و از طرفی توان بالای موتور در تمام مدت، باعث شده تا تالیسمان شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 7/7 ثانیه ثبت کند. همچنین این خودرو می‌تواند در حالت عادی به سرعتی بیش از 235 کیلومتر بر ساعت برسد.
وجود امکانات لوکس و از طرفی طراحی خاص باعث شده تا این سدان فرانسوی در جایگاه یک خودرو پریمیوم برای بازار ایران باشد. رنو تالیسمان این روزها تا 210 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای رنو در ایران و بازار جهان شناخته می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/9
اگه 210 میفروشه هدف شرکت نگین خودرو از عرضه با شرایط اقساطی و قیمت پایین تر چیه ؟؟؟ !!!!
1396/3/9
تو این بازار عجیب و غریب ایران تنها ماشینی که ارزش خرید داره و واقعا بیشتر از قیمت(به نسبت بازار داخل) خدمات میده همین ماشینه .......جزو بهترین ماشینایی که تست کردم ...........همه چیزش عالیه ......هر چی خواستم ازش عیب بگیرم واقعا نشد
1396/3/10
مهم ترین ایرادها : 1- توربو بودن موتور 2-خدمات پس از فروش نگین خودرو هست 3- تحویل خودرو هم که بماند
1396/3/9
لطفا رنو تالیسمان را برسی کنید.
1396/3/10
نه محمد۶۸ اون چیزی نبود که فکرمیکردم خیلی از جاهای کارش میلنگه
ماشین بی روح و توخالیه
سقفش عجیب کوتاهه
خیلی خشکه
مصرفش زیاده
بنظر در حد یک مگانه که فقط طراحیشو سپردن به کره ای ها
همش ظاهره
باید هیچی
نمیخوام بگم بده ولی گول ظاهر شود میخوری
روی صحبتم با اون دوست ۶۸ که خیلی تمجید کرده از ماشین
1396/3/11
دوست عزیز دقیقا شما داری یک طرفه قضاوت میکنی اگر تجربه تست طولانی مدت داشته باشی هیچ وقت این حرف رو نمیزنین .......صدای غرش موتور شتاب 7.7 ثانیه ای (بی روحه شما میگی !!!) جزو نرم ترین سیستم های تعلیق و این که حالت کامفورتش که ماساژ هم میده و کلا هیچی احساس نمیکنی (خیلی خشکه).......مصرفش زیاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه چیز نگو خنده دار باشه موتورش جزو کم مصرف ترین های دنیاست ترکیبی 6 لیتر در صورتی که 190 اسب هست .............کلا بببر بالا سواد خودرویت رو یا تست واقعی انجام بده دوست عزیز
1396/3/14
سواد که دارم مجید۶۸
شما ماشینو داری چشات کوره
شتاب دلیله بر روحه؟
بیا صادق باش معایب ماشینو بگو
چون ماساژ میده یعنی ماشین خشک نیست؟
اگزوزای ماشین فیکه ، اگه ماشین چینی می‌بود که خودتو پاره میکردی
فقط ماشین خشکلیه
یه سبک طراحی جذاب و جدید بیرونی
یه سبک جدید بیروح داخلی کپی از ولوو
باطنش کره ایه ، ظاهرشم کره اییه
1396/3/15
سلام.وقتی قیمت بازاراز۱۹۲تا۲۱۸میلیون متغیره وای به حال قیمت کارکرده این خودرو.اگه واقعا مدیران نگین خودرو ذینفع ازاین بازارسیاه نیستندچراباهمین قیمت اعلامی۱۸۹۵۰۰تحویل فوری نمیدید؟؟؟؟؟؟؟تاثبات قیمت پیداکنه؟؟؟تحویلهای آذرماه هم هنوزمونده یعنی تحویل۶تا۷ماهه.خداعالمه اگه کسی ماشینش قطعه نیازداشته باشه چندساله بدستش میرسه؟!؟!؟!
1396/7/17
تا اینجا که من از این کامنتها چه تو این سایت چه تو سایتهای دیگه متوجه شدم هر کی داره تعریف کرده هرکی نداره بد گفته...!!!!
1396/7/19
سلام به دوستان
تلیسمان ماشین فوق العادهای است مقایسه با اپتیما و سوناتا ماشینهای در این قیمت هستن از نظر زیبایی، مصرف سوخت ، اپشنهای که داره ،ایمنی ،نظر خواهی که در مورد این ماشین هایعنی تلیسمان ،اپتیما و سونتا شده 72 درصد تلیسمان نظر داده شده تلیسمان عالی شک نکنید
1397/3/28
دوستان از من نصیحت بزودی افت شدیدی در بازار اتومبیل های خارجی اتفاق می افته انقدر ساده نباشید و عجول قیمت جدید خودرو حالت حبابی گرفته و بزودی شرکتهای خودرو ساز برای گرفتن بازار از رقبا اقدام به کاهش قیمت و شرایط اعتباری فروش میکنند . خود دانید در صمن تالیسمان اتومبیل خیلی خوبیه