موضوعات داغ

شرایط فروش هیوندای آی ۲۰ ویژه خرداد ماه ۹۶

عکس مطلب اول
کرمان موتور شرایط پیش فروش ویژه ی خودروی هیوندای i20 را برای خرداد ماه ۹۶ اعلام کرد. قیمت تمام شده ی این خودرو در این شرایط فروش ۸۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است که بسته به نوع شرایط انتخابی توسط خریدار می توان از تخفیف های ۱۰۰، ۲۵۰ و ۷۵۰ هزار تومانی برخوردار شد. سود مشارکت نیز ۱۹ الی ۲۱ درصد و سود انصراف نیز ۱۴ درصد است. زمان تحویل خودروها نیز برای شهریور و مهر ۹۶ برنامه ریزی شده است.
اما هیوندای i20 عرضه شده توسط کرمان موتور از آخرین نسل این خودرو بوده و مجهز به موتور ۱.۴ لیتری چهارسیلندر از نوع ۱۶ سوپاپ است و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو ۶ است که خودروی بسیار کم مصرف و کم استهلاکی است. این موتور به یک گیربکس چهار سرعته ی خودکار مجهز به حالت تیپ ترونیک متصل است.
از امکانات این خودرو نیز می توان به ۲ عدد ایربگ، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باران و چراغ های روشنایی در روز اشاره کرد.
در جدول زیر می توانید شرایط فروش دقیق این خودرو را مطالعه کنید.
شرایط فروش هیوندای آی ۲۰

شرایط فروش هیوندای آی ۲۰



نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/13
یکی سوال من رو جواب بده چرا قیمت به اصطلاح تولید داخل که یه دروغ بزرگ است با اپشنای کمتر از قیمت وارداتیش باید بیشتر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه ظلم تا کی ؟
1396/3/15
تاوقتی مردم مثلا با فهم و شعور ما یاد نگیرند یه خودرو رو با قیمت کذاب نخرند همیشه همینطوره . این ماشین اصلا ارزش نداره . من حاظرم با ۸۰ میلیون برم به چینی خوب بخرم تا این . حالا بازم بعضیا میان از این خودرو طرفداری میکنند .
1396/3/16
حالا قیمت ماشین های چینی کذاب نیست !!!!؟؟؟؟؟
i20 نهایتا 75 میرزه و بیشتر از این قیمت ارزش خرید نداره
1396/3/13
با توجه به موتور ضعیف و مونتاژ داخل بودن قیمتش بسی گران است
1396/3/15
این ماشین بیشتر از 65 و i10 هم بیشتر از 55 نمیارزه. اگه کرمان خودرو قصد فروش ادامه دار در مورد این محصولات و محصولات آینده هیوندای داره بهتره سیاست های قیمت گذاری خودش رو تغییر بده
1396/3/14
میتسوبیشی میراژ و دیگر هیچ ...
1396/3/16
خخخخخخ
با اون به سطل آشغالی بزنی جمع شده .
ولی خدایی قیمت این ماشین انقدر نمیرزه
1396/3/15
کلاس این ماشینا به سانروفشه..که اونم حذف کردن!؟
1396/3/16
تتل جان!!!
مهمتر از سانروف آپشنهای ایمنی خودرو هست، تا وقتی که من و شما دنبال سانروف باشیم که برخی اجازه میدن در حال حرکت فرزندشون ایستاده سرشو ازش در بیاره که می تونه منجر به اتفاقات ناگوار هم بشه، این شرکتهای خودروساز هم از این نیاز سوء استفاده کرده و به جای افزایش آپشنهای ایمنی، میرن سراغ کیلس و سانروف و ...