موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل فیس لیفت نسخه 2018 رونمایی شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شنبه شب که مسابقه جذاب رئال مادرید و یوونتوس بود، همزمان شده بود با معرفی نسخه فیس‌لیفت و جدید نیسان ایکس تریل که حامی رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود و در همان روز نسخه جدید را با سطح امکانات جدیدی رونمایی کرد.
نیسان ایکس تریل جدید همانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی نیسان روگ، با جلو پنجره جدید نیسان معرفی شده و نه تنها چهره جلوی ایکس تریل عوض شده بلکه لوگو نیسان بزرگ‌تر شده و از زاویه‌های تیزتری در این قسمت استفاده شده است. همچنین طراحی مه‌شکن‌های جلویی تغییر کرده و چراغ‌های LED مخصوص روز جلوی خودرو تغییر کرده‌اند.
اگر به جلوپنجره‌های جدید نیسان نگاهی بیندازید، شکل V در آن نمایان است که اخیراً در محصولات جدید نیسان از این شکل استفاده شده است. البته در داخل خودرو نیز تغییراتی صورت گرفته که مهم‌ترین آن غربیلک فرمان است که به صورت سه پره شده و چهره مدرن‌تر و اسپرت‌تری را به خود گرفته است.

نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل 2018

یکی از امکانات جدیدی که روی نیسان ایکس تریل نصب شده، باز و بسته شدن خودکار و بدون دخالت دست درب صندوق عقب این شاسی‌بلند ژاپنی است که همانند خودروهای بی ام و کافی است پای خود را به پایین سپر نزدیک کنید و این درب به صورت خودکار باز می‌شود. این سیستم برای زمانی است که فرد با دستان پر قصد دارد اشیاء خود را داخل صندوق عقب بگذارد و با این سیستم می‌تواند بدون استفاده از دست سریعاً درب را باز کند و دیگر احتیاجی به قرار دادن وسایل روی زمین، باز کردن درب و دوباره برداشتن وسایل نیست!
اما مهم‌ترین سیستمی که روی نیسان ایکس تریل جدید نصب شده، سیستم خودران است که می‌تواند ایکس تریل را بدون کمک راننده، و با کنترل ترمز، گاز و فرمان، در یک بزرگراه و در یک خط نگه دارد و به صورت خودران حرکت کند.

طراحی داخلی جدید نیسان ایکس تریل

طراحی داخلی جدید نیسان ایکس تریل

البته نیسان ایکس تریل جدید از نظر پیشرانه تفاوتی نکرده و به همان موتورهای قبلی مجهز شده است. در بازار اروپا این خودرو را می‌توان با یک پیشرانه 1.6 لیتری و یا 2 لیتری دیزلی، و همچنین با پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی توربوشارژ خریداری کرد و سیستم های تک و یا دو دیفرانسیل برای ایکس تریل قابل سفارش است.
نیسان اعلام کرده که نسل جدید نیسان ایکس تریل تابحال فروشی بالغ بر 115 هزار دستگاهی در بازارهای اروپایی داشته که این رقم در حال افزایش است و تنها در سال 2015 رشد 40 درصدی را تجربه کرده است. این نسخه جدید نیسان ایکس تریل از ماه آگوست سال جاری وارد بازار می‌شود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/15
و توی ایران بی دلیل تا 100 میلیون میکشن روی قیمتش و دیگه اصلا قابل خرید نمیشه مثل راو 4 توسان تازه موتورش هم ضعیفتر شد اسپورتیج هایلوکس وووووو
1396/3/15
"نیسان ایکس تریل جدید همانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی نیسان روگ !!!!!!!!! " نیسان ایکس تریل همون روگ هست فقط اسمش توی بازار ها متقاوته ! از شما بعیده انتشار اینجور اشتباهات .
1396/3/15
اين نيسان روگو هست براي ٢٠١٧ نه ١٨ كه براي بازار امريكاست تا اونجا كه من مي دونم
1396/3/16
خيلي بد طراحي شده و اصلا طراحي همگون و دلچسبي نداره
از نظر فني كه هيچ حرفي براي گفتن نداره البته با قيمت فضايي= شكست در بازار ايران
1396/3/16
کلا اگر پلتفرم مشترک ، تکنولوژی موتور و گیربکس مشترک ، و حتی کیفیت مونتاژ مشترک محصولات نیسان و رنو رو در نظر بگیریم ، با وجود کولئوس که طراحی مدرن تری داره عملا شاسی بلندهای نیسان نمیتونن فروش زیادی داشته باشن . به خصوص در ایران که هم قیمت بالاتری دارن و هم خدمات کمتری
1396/11/1
ولی هرچی که باشه نیسان خیلی بهتر از رنو هستش