موضوعات داغ

طرح "هرخرید،یک امید" ایرتویا چیست؟

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا به عنوان شرکتی فعال در امور خیرخواهانه، فعالیت های مسئولیت اجتماعی را همیشه در رأس کارهای خود قرار داده و امسال نیز همانند سال گذشته با همکاری موسسه خیریه محک طرح فروش جدید خود را به مدت محدودی آغاز کرده است.
ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح فروشی با عنوان "هرخرید، یک امید" را درنظر گرفته است. طرحی که در آن تفاهم نامه ای بین دو شرکت ایرتویا و موسسه خیریه محک به امضا رسیده است.
در این طرح یک ماهه، مبلغی از هزینه های خرید خودرو توسط ایرتویا جهت تأمین دارو و هزینه‌های درمانی کودکان مبتلا به سرطان درنظر گرفته می شود.
ضمن آنکه ایرتویا با ارتقاء فرهنگ کمک به همنوعان، پیشگام بودن خود را در این حوزه نسبت به دیگر شرکت های فعال خودرویی بیان می نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح هر خرید، می توانید به جدول زیر رجوع کنید.

طرح هرخرید،یک امید

طرح هرخرید،یک امید

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/16
طرح توجیه مفت خوری و گران فروشی‌ میذاشتن اسمشو بیشتر میومد بهش اصلا کار قشنگی نیست با‌ ادعای کمک به کودکان سرطانی بازاریابی کرد و مطمئن باشید ایرتویا انقدر از گرانفروشی هاش خورده که براش مسئله ای نیست این مبلغا که احتمالا همونم اضافشو از مشتری میگیره!
1396/3/16
فکر نمیکنم کمک کردن به این کودک های دوست داشتنی نیاز به بهانه ای داشته باشه! همه ما میتونیم مستقیما به این موسسه کمک کنیم و به نظرم سوء استفاده از این کوچولوهای مهربون برای فروش بیشتر چهارتا آهن پاره اصلا کاره قشنگی نیست و ربطی به انسان دوستی و فرهنگ کمک کردن نداره .
بیایم همه از ته دل دعا کنیم برای سلامتیشون و از خدا بخوایم به برکت همین ماه همه مریض ها رو شفا بده و خودمون هم با گرفتن قلک های محک تا جایی که از دستمون بر میاد برای درمان این عزیزهای پاک و مهربون کمک کنیم.
1396/3/16
hamin farhang sazi e hamno doosti o hesse masooliat ke ijad mikone shorooe khoobieh !
1396/3/16
به آدما دولا پهنا میندازن بعد خیرات میدن!!!!!!!!!!!
1396/3/17
اگر کار مشخص شدست باید بگن چقدر در نظر گرفتن و چند درصد فروش ؟ با همون مبلغ ثابت قبلی چه قدر ایر تویا کمک میکنه ؟ و مبلغی که مشتری میده و کمک ایرتویا به چه نسبت هستش؟ .........کثیف ترین حالت و تهوع اور ترین حالت فروش یک محصول اینه که بخوای یه سری جنست رو با کمک غیر اخلاقی ترین حالت کمکی فروش یعنی بازی با احساسات و استفاده ابزاری از کسانی که دارن درد میکشن باشه .........امیدوارم این طرح واقعا برای کمک باشه نه زدن تارگت فروش تویوتا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که اگر باشه واقعا افرین به تویوتا اگر نه هم که...