موضوعات داغ

بی ام و سری 1 سدان فقط برای چینی ها!

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و اعلام کرده است که این کمپانی هیچ برنامه ای برای عرضه ی سری 1 سدان در خارج از کشور چین ندارد و این خودرو تنها مخصوص فروش در بازار این کشور است. اخیرا گمانه زنی های بسیاری وجود داشت مبنی بر اینکه سری 1 سدان در بازار جهانی عرضه خواهد شد و به رقابت با خودروهایی چون مرسدس بنز A کلاس سدان و آئودی A3 سدان خواهد پرداخت و حتی یکی از منابع معتبر خود کمپانی نیز چندی پیش نوید عرضه ی این خودرو در بازار اروپا را داده بود اما حالا اعلام شده است که برنامه ی این شرکت فعلا عرضه‌ی این خودرو تنها در بازار چین است.
بی ام و دلیل اصلی عدم عرضه ی این خودرو در بازار جهانی را احتمال تهدید بازار مدل سری 3 که هم اکنون پر فروش ترین محصول بی ام و است عنوان کرده است. به خصوص اینکه بی ام و سری ۳ خودروی پرفروش و بسیار سود آوری برای این شرکت است و بی ام و از انجام هر اقدامی که بتواند فروش این خودرو را تحت تاثیر قرار دهد اجتناب خواهد کرد.
با این وجود این امید وجود دارد که در صورتی که بی ام و تصمیم بگیرد تا محصولات دیفرانسیل جلوی خود را گشترش دهد در این صورت عرضه ی سری 1 سدان به چین محدود نخواهد شد و در بازارهای دیگری نیز شاهد عرضه ی ان باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد