موضوعات داغ

گزارش نمایشگاه خودروهای کلاسیک در برج میلاد تهران + عکس

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
این روزها و در ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاهی از طرف هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در طبقه ششم برج میلاد تهران شروع به کار کرد. این فراخوان به منظور گردآوری و حضور خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک بود که با دعوت از عموم جهت بازدید از این نمایشگاه همراه بود.
نمایشگاه در یک سوله بزرگ قرار دارد و از درب که وارد می‌شوید با تعداد زیادی از خودروهای کلاسیک که زیر نور پروژکتورهای سالن می‌درخشد، مواجه خواهید شد. خودروهایی که خاطرات دور و نزدیک فراوانی را با خود به همراه داشتند و هر کدام به خودی خود مانند جواهری می‌درخشند.
این خودروها و موتورسیکلت‌ها که به طرز شگفت‌آوری سالم و بدون هیچ‌گونه خط و خش نگهداری شده‌اند و می‌توانند به راحتی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

نمایشگاه خودروهای کلاسیک

ماشین‌های ساخت آلمان که بیشتر آن را بنزهای مدل سال‌های مختلف در برگرفته، در یک ردیف بیشترین قسمت این سوله را تشکیل داده است. بنزهای کوپه 280SL، بیتل‌های نسل اول و همچنین مرسدس‌بنزهای کلاسیک فوق‌العاده گرانبها که اولین اتومبیلی بود که از بدو ورود به چشم می‌خورد.
خودروهای شورلت کورت، دوج، کامارو و فورد ماستنگ از دیگر اتومبیل‌هایی بود که فضای نمایشگاه را پر می‌کرد. همچنین جیپ‌های مختلف و شاسی‌بلندهای زیادی ردیف‌های دیگری را به خود اختصاص داده بود.
در بخش میانی این سوله، موتورسیکلت‌های کلاسیک، از کمپانی‌های مختلف، خودنمایی می‌کرد و دوستداران موتورسیکلت در این قسمت جمع زیادی را تشکیل می‌دادند.

موتورسیکلت های کلاسیک

موتورسیکلت های کلاسیک

در بین اتومبیل‌های کلاسیک، حضور یک بی‌ام‌و 2002 که در قسمت خاصی نگهداری می‌شد، نشان از حضور این اعجوبه زمانه خود، در مسابقات مختلف اتومبیلرانی می‌داد و با جمع‌آوری کاپ‌های زیاد از سال‌های مختلف برای دقایقی بیینده را محو تماشا می‌کرد.

بی ام و 2002

بی ام و 2002

خاص‌ترین ماشین این نمایشگاه، فراری 308 بود که توجه همه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود. برگزاری این نمایشگاه از 7 خردادماه 96 تا 5 تیرماه 96 از ساعت 6 بعد از ظهر تا 1 بامداد ادامه خواهد داشت.
در زیر می توانید عکس های کاملی از این نمایشگاه خودرویی نوستالژی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/18
بهترين ماشين اين نمايشگاه بدون شك پورشه 911 هست.واقعا بينظيره و اصالت از اين اصالت سه رقمي ميباره.
1396/3/19
کاملا درسته دوست عزیز ولی بقیه هم به اندازیه 911 اصالت دارن , هر کسی نمیخواد که پورشه باز باشه.
1396/3/19
از با ارزش ترين خودرو هاي اين نمايشگاه فراري 308 هست
شورولت هاي كوروت از اين مدل چون تعداد زيادي تو دنيا ازش باقي نمونده قيمت خيلي زيادي داره
فقط ميخوام بدونم چرا بنزsl گالووينگ رو نياوودن
1396/3/19
ماشین های امریکایی واقعا از اول خشن تر وبا عظمت بودن ولی المانی ها شیک و باشکوه توی دنیا فقط ماشین های امریکا و المانی حرف اول میزنند
1396/3/19
خبری از ماشین های کره ای، چینی نیست
اصالت خودرو سازان شرق آسیا
1396/3/20
درسته که تو این نمایشگاه خودروی ما فوق اصالت یعنی (پراید) حضور ندارد اما این چیزی از ارزشهای این خودرو و خودروساز داخلی کم نمیکند که
1396/3/25
قیمت بلیط بازدید از نمایشگاه چنده
1396/10/27
تو این نزدیکیا بازم نمایشگاه هست ؟؟؟؟
1397/1/7
حالا یه سوال تو این نمایشگاه ماشین فروشی هم هستن یا نه