موضوعات داغ

مشکل پلیس آتلانتا با موتورسوارانی که نظم شهر را بهم زده‌اند + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این ویدیو که بر روی شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیا تمرکز دارد، صدها نفر از موتورسیلکت سواران و ATV سوارها (موتورسیکلت‌های چهارچرخ) را نشان می‌دهد که بدون کوچک‌ترین توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی که نمونه آن رانندگی دسته جمعی در خیابان‌های شهر، ایجاد ترافیک و عبور از چراغ قرمز و... می‌شود، مشکلاتی جدی برای پلیس آتلانتا بوجود آورده‌اند و نظم این شهر را بهم زده‌اند.
این ویدیو که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است، تنها گوشه‌ای از مشکلات موتورسیلکت سواران و رانندگی گروهی آنان در خیابان‌های شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیا است که نام گروه خود را ATL Bike Life گذاشته‌اند و بر خوب بودن کار خود معتقد هستند. اما در واقع تردد آشفته و بسیار زیاد آنان در خیابان‌های شهر باعث نقض قوانین و ایجاد ترافیک سنگین برای اتومبیل‌ها می‌شود.
مشکل دیگری هم که برای پلیس آتلانتا وجود دارد، موتورسیکلت‌های کراس و موتورسیکلت‌های چهارچرخ محرک است که در صورت تعقیب و گریز پلیس آتلانتا برای دستگیری آنان، از جاده خارج شده و فرار می‌کنند که پیش از این برای حل این موضوع در شهر نیویورک، شهردار نیویورک اقدام به جمع آوری و توقف فروش موتورسیکلت‌های چهارچرخ و کراس در نمایشگاه‌های این شهر کرده بود، ولی شهردار آتلانتا معتقد است که این روش راه حل مناسبی برای کاهش قانون شکنی و فرار موتورسیکلت سواران نیست.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/10
ميگم ما هم تو جوابش براشون يه فيلم از خيابون مولوى و بازار تهران و خيابون ايران خودمون و موتور سواراش بفرستيم .
1397/6/4
اره به نظر من هم همین کارو بکنیم
و البته من یک بچه ی 9 ساله هستم و خیلی به ماشین
الاقه دارم
1396/4/10
اکثرا سیاه پوستن پس پلیسش حق داره اونطوری باهاشون رفتار می کنه
1397/6/4
اثلا به هر حال پلیسه باید بگیردشون صد در صد پلیس ضعیف بوده و مسلح نبوده
1397/6/4
من 9 سالمه شما چند سالتونه