موضوعات داغ

آئودی A8 به صورت خودران در پارکینگ منزل پارک می‌کند! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به بیانی ساده، آئودی A8 را می‌توان یکی از پر آپشن‌ترین و لوکس‌ترین محصولات آئودی معرفی کرد که از سال 1994 میلادی تاکنون در چرخه تولید قرار گرفته است که حالا به پشتوانه فروش بسیار خوب این محصول در بازارهای جهانی، نسل جدید آن توسط کمپانی خودروسازی آئودی آماده شده و قرار است در آینده نزدیک به طور رسمی معرفی شود، اما قبل از آن شاهد انتشار یک ویدیو تبلیغاتی جالب از سوی آئودی هستیم که به معرفی جدیدترین سیستم مستقل آئودی A8 در نسل جدید می‌پردازد.
با تایید شرکت سازنده، توانایی رانندگی خودران آئودی A8 در نسل جدید به سطح 3 ارتقا پیدا کرده است تا سرعت بالا، کم کردن دخالت انسان و همچنین توانایی هدایت بالاتر در حالت خودران، فاکتورهای مهمی باشد که شرکت خودروسازی آئودی در نسل جدید A8 توجه ویژه‌ به آنان داشته و در تیزر جدید آئودی هم می‌توان شاهد تحقق برنامه آنان بود که برای نشان دادن این توانایی به مخاطبان، به صورت خیلی کوتاه پارک خودکار اتومبیل بدون دخالت انسان را به نمایش گذاشته شده است که برای درک بهتر ماجرا می‌توانید در خودروبانک شاهد آن باشید.
در ادامه گفتنی است که نسل جدید آئودی A8 در تاریخ 11 ژوئیه 2017 میلادی به طور رسمی در شهر بارسلونا/ اسپانیا رونمایی خواهد شد. با این حال جزییات نسبتا خوبی از خودرو منتشر شده است که مهم‌تر از همه می‌تواند سیستم محرک هیبریدی متشکل از یک پیشرانه بنزینی شش سیلندر در کنار موتور الکتریکی 48 ولت باشد که بر روی پلتفرم تمام آلومینیومی آئودی A8 قرار گرفته تا علاوه بر استحکام بالاتر، یک کاهش وزن 45 کیلوگرم نسبت به نسل قبل نیز تجربه کرده باشد.
علاوه بر این‌ها، نسل جدید آئودی A8 به سیستم پیشرفته "روشن/خاموش" کردن موتور مجهز شده است که با تکیه بر دوربین جلو، حرکت اتومبیل مقابل را تشخیص داده و موتور ماشین را برای ادامه حرکت روشن می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/24
حيف كه نشد تو خيابونامون اين خودروي الماني اصيل رو ببينيم