موضوعات داغ

رفتار عجیب هوادار جرمی کلارکسون در خیابان + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با اتفاقی که چند روز پیش برای ریچارد هموند افتاد و خودروی گران قیمت تمام الکتریکی "ریماک کانسپت- وان" را به آتش کشید و کاملا نابود کرد، دیگر یقین پیدا کردیم که هیچ اتومبیل سوپراسپرتی نمی تواند ریچارد هموند را به کشتن دهد! هرچند زانوی پای چپ ریچارد هموند دچار شکستگی شد که تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به هر حال این چیزی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم و پیش از این جزییات لازم در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفته است، اما امروز می‌خواهیم در رابطه با شخصی صحبت کنیم که پس از دیدن جرمی کلارکسون دقیقا مثل یک دختران بچه کوچک رفتار می‌کند.
نمی دانیم تاحالا کنسرت‌های مایکل جکسون را تماشا کرده‌اید یا نه، ولی وقتی دوربین روی چهره تماشاچیان می‌رفت، هیجان بیش از حد را می‌شد از چهره آنان تشخیص داد و به سختی باورشان می‌شد که مایکل جکسون را به صورت زنده و از یک فاصله نزدیک می‌بینید که بعضا مثل یک دختربچه کوچک از سر ذوق حرکاتی عجیب و غریب از خود نشان می‌دادند. حال این موضوع حکایت مردی سوئیسی است که جرمی کلارکسون را سوار بر خودروی لامبورگینی اونتادور زرد رنگ (به نظر می‌رسد مدل اونتادور S باشد) همراه با "جیمز می" سوار بر یک دستگاه خودروی هوندا NSX می‌بیند که با یک ذوق زدگی بی حد و وصف دنبال اتومبیل آنان میدود و جرمی کلارکسون را راضی به توقف ماشین خود می‌کند تا با آن دست دهد.
این مرد سوئیسی که با شادی عجیب و غریب خود سوژه رسانه‌ها شده است و فیلم آن در خودروبانک قرار گرفته است ، در کنال یوتیوب با نام کاربری Jogy_Cro_Swiss شناخته می‌شود که در بخشی از فیلم جرمی کلارکسون با فشردن پدال گاز و بلند کردن صدای موتور سعی بر کنترل هیجان این مرد دارد، اما در عوض خوشحالی این مرد خجالت آورتر می‌شود که جرمی کلارکسون سریع با آن دست داده و حرکت می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/4
چرندیاتی که فقط یک مغز ایرانی مریض میتواند اونارو بنویسه((اما در عوض خوشحالی این مرد خجالت آورتر می‌شود ))
تو خودت کنارش بودی ذوق نمیزدی (نویسنده مطلب)
!! مثلا توقع داشتی کنار یه 405 باشه که منبع اگزوز گذاشته توهم خیلی سنگین از کنارش رد میشی بهش توجه نمیکنی
1396/4/4
منم بودم هـمين كارو ميكردم . تازه پيادش ميكردم عكس ميگرفتيم
1396/4/5
با لحاظ محبوبیت و چهره بودن جرمی برخورد این بنده خدا کاملا عادی بود.این چرندیات چیه میگین !!!؟؟؟؟ امیدوارم نویسنده این مطلب حتما یه فکری برا مغز بیمارش بکنه