موضوعات داغ

رنو مگان R26R، هاچ‌بک چابک فرانسوی + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فرانسوی‌ها خوب می‌دانند که چطور یک خودروی هاچ بک معمولی را تبدیل به یک قاتل تمام عیار کنند که نمونه بارز آن می‌تواند خودروی هاچ بک اسپرت "مگان R26R" باشد.
در سال 2008 میلادی، کمپانی خودروسازی رنو یک نسخه ممتاز از "مگان RS" با نام R26R معرفی کرد که در آن صندلی‌های عقب حذف شده بود، عایق‌های صدا بیشتر شدند، پنجره‌های "پلی کربنات" برای درب‌های عقب گذاشتند، قطعات فیبرکربنی بکار برند و همچنین در ظاهر خودرو یکسری تغییرات بزرگ ایجاد کردند تا چهره مگان RS جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد. در ابتدا ایجاد این تغییرات یک تردید بزرگ برای شرکت سازنده بود، اما در عین حال توانست یک اتومبیل ویژه و منحصربه فرد راهی بازار کند تا در آن زمان به عنوان یکی از معروف‌ترین اتومبیل‌های اسپرت "محور جلو" جهان شناخته شود.
حال تصور کنید عملکرد رنو مگان R26R چه از لحاظ محبوبیت و چه از لحاظ عملکردی فنی در بازار چقدر خوب بوده است که اخیرا یک دستگاه فولکس واگن مدرن گلف GTI کلاب اسپرت S را در مقابل آن قرار داده‌اند تا در قالب یک ویدیو حدودا 10 دقیقه‌ای به بررسی خصوصیات مگان R26R و بعد از آن مقایسه هردو اتومبیل با یکدیگر بپردازند که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب بارگذاری شده است.



نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/27
اصلا کلا از تمام خودرو های پژو و دی اس و رنو رو خیلی دوست دارم.(لطفا و خواهشا 206 های ایران خودرو و 405 و روآ و آردی ایران خودرو رو جز خودرو های فرانسوی قرار ندهید
1396/3/27
اصلا کلا از تمام ...
زبان شیرین فارسی نابود کردی
1396/3/28
به نظرم اگه ایران خودرو به جای ساندرو این ماشینو مونتاژ میکرد بهتر بود
1396/3/28
ساندرو رو پارس خودرو تولید میکنه نه ایران خودرو