موضوعات داغ

آغاز پیش فروش لکسوس RX200t مدل 2017 از سوی ایرتویا + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
به گزارش واحد بازاریابی شرکت ایرتویا شرایط پیش فروش خودروی محبوب لکسوس RX برای اولین بار در ایران پس از چهار سال غیبت این خودرو، در بخشنامه جدید ایرتویا اعلام شد و علاقه مندان محترم می توانند طبق بخشنامه جدید، با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ پیش پرداخت در کنار ۱۵درصد سود مشارکت بابت مبلغ پرداختی، اقدام به خرید این خودرو نمایند.
اوایل سال ۸۷ بود که لکسوس RX با مدل فیس لیفت نسل دوم خود پا به بازار ایران گذاشت و از همان ابتدای ورود خود طرفداران زیادی را به خود جذب نمود و در زمانی کوتاه بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را تحت تصرف خود قرار داد.
البته این اتفاقی بود که سال ها پیش در سایر کشورها نیز رخ داد. لکسوس، این کمپانی جوان با برنامه ریزی و مدیریت قوی و با ساخت خودروهای لوکس با کیفیت و دوام بالا توانست رقبای پیر خود را که سالیان سال در بازار خودروهای لوکس عرض اندامی می کردند به چالش کشیده و به سرعت از آنها پیشی بگیرد.

لکسوس RX

لکسوس RX

پس از چند سال وقفه، شرکت ایرتویا سال گذشته با معرفی لکسوس RX در نمایشگاه خودروی تهران، نوید ورود این خودروی لوکس شاسی بلند را به علاقه مندان داده و اکنون لکسوس RX دوباره توسط ایرتویا به ایران بازگشته تا بازار خودروهای لوکس شاسی بلند را با زلزله عظیمی مواجه نماید!
این خودرو در بازار جهانی با موتورهای گوناگون عرضه می شود که برای بازار ایران نمونه ۲ لیتری مجهز به سیستم توربو شارژر در نظر گرفته شده است. از حیث تکنولوژی و تجهیزات نیز می توان گفت RX مانند دیگر خودروهای لکسوس دارای بالاترین سطح امکانات بوده و با توجه به عرضه این خودرو در تیپ های متفاوت، طیف گسترده ای از علاقه مندان را به خود جذب می نماید.
RX به معنای کراس اوور درخشان ((Radiant Crossover اولین خودروی شاسی بلند کمپانی لکسوس بوده و همانطور که از نام این خودرو نیز پیداست، محبوب ترین و پرفروش ترین خودروی لوکس شاسی بلند در قاره آمریکای شمالی شناخته می شود.

لکسوس RX

لکسوس RX

لکسوس RX در آخرین نسل خود دستخوش تغییرات عمده ای شده است. زبان طراحی جدید لکسوس اولین موردی است که در چهارمین نسل RX به چشم می خورد. چهره خشن و جلو پنجره تهاجمی به شکل L شکسته در کنار خطوط تیز کشیده شده در نمای جانبی بدنه که یادآور شمشیر ژاپنی بوده و طراحی عضلانی جلو و عقب خودرو، تمام نگاه ها را به خود خیره می نماید. در نمای داخلی نیز RX با طراحی مدرن و اسپرت در کنار کیفیت بالای حاصل از تزیین با قطعات نفیس چوبی و تلفیق هنرمندانه آن با چرم مرغوب از سایر رقبای هم رده متمایز شده است.


از جمله امکاناتی که انتظار می رود در تیپ فول این شاسی بلند لوکس موجود باشد می توان به سیستم صوتی لوکس و حرفه ای مارک لوینسون به همراه مانیتور ۱۲.۳ اینچی و ۱۵ بلندگو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ منطقه ای با قابلیت تنظیم جداگانه دما برای راننده و سرنشین جلو، نمایش رنگی اطلاعات بر روی شیشه جلو HUD))، سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه (QI wireless charging)، تنظیم برقی صندلی های جلو، حافظه صندلی راننده یکپارچه با آینه های جانبی و فرمان، سنسور های پارک در جلو و عقب خودرو، قابلیت دید پانورامیک همراه با ۴ عدد دوربین، سیستم پیشگیری از تصادف به همراه رادار موج کوتاه (PCS)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی (BSM)، سیستم هشدار وجود موانع در نقاط کور آینه های جانبی هنگام حرکت به عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خطوط به همراه کمک به هدایت خودرو بین خطوط (LDA)، مجهز به سیستم تشخیص و هشدار تابلوهای راهنمایی و رانندگی به کمک دوربین (RSA)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید همراه با دکمه استارت، كروز كنترل هوشمند، امکان انتخاب نحوه رانندگی به صورت: Eco,Sport,Normal و ... اشاره کرد.

لکسوس RX

لکسوس RX

همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بخشنامه این طرح به صورت کامل جدول زیر را مطالع نمایید و یا به وبسایت شرکت ایرتویا مراجعه کنید.

لکسوس RX

لکسوس RX

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/29
چرا فروش قطعی نداره ! چه خبره 180 روز کاری مگه ایرباس می خوان بفروشن !! اونم با این قیمت
هر چند اون عده خاصی که توان خرید این ماشین ها رو دارن براشون مساله ای نیست
حقوق مصرف کننده تنها چیزیه که تو ایران بهش بها داده نمیشه
1396/10/30
الان اونایی که پیش خرید کردن ، رفت رو هوا؟
1396/3/29
180 روز کاری؟؟؟؟!!!!!!
سود مشارکت 15 درصد ؟؟؟؟؟!!!!!
قیمت قطعی نا معلوم ؟؟!!!
ایرتویا هم به ایران خودرو و سایپا پیوست . بنز s500 که نمیخوای بفروشی این جو رو درست کردی !!! خودروبانک هم که براش سنگ تمام گذاشته تو تبلیغ واقعا خسته نباشید.
1396/3/29
حداقل 450 قیمت داره !
این پیش فروش هم اصلا معلوم نیست خودرو معمولی یا fsport
6 ماه دیگه هم ک nx 2018 میاد
چون پیش فروشه خریدش زیاد معقول نیست چون اصلا معلوم نیست قیمت نهایش چه قدر باشه !!!!
ای کاش is es وارد میکردن ک قیمتشون پایین تره
1396/3/30
در حین صدور دعوتنامه ماشین خودت و انتخاب می کنی که کلاسیک باشه یا اف اسپرت
1396/3/29
180 روز کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب زرنگی هستن 2018 میاد تو بازار اینا 2017 رو فروختن
واقعا ادم دوست داره توایران سرشو بکوبه به دیوار
1396/3/29
180 روز کاری باید ثبت نام کنندگان سماق بمکند!
به عبارت دیگه چیزی بیش از 7 ماه !!!
صبر ثبت نام کنندگان ستودنی است،
من که به صبرشون حسادت می کنم
1396/3/30
والا خوش قولهای بازار من هرزمان ماشینی ازشون خریدم زمان در 2 ضرب شده ایرتویوتا رو خدا داند
1396/3/29
180 روز کاری؟ پول مردمو میگیرن،میبرن سرمایه گذاری میکنن سود میبرن،یه ماه مونده به موعد تحویل میرن ماشینو از کارخونه میخرن میارن میدن به من و شما
1396/3/29
معمولا پیامی نمیزارم و بیشتر مطالعه می کنم ولی مگه در مقابل این اسطوره میشه چیزی نگفت . صحبت ازش هم لذت بخشه . اولین بار توی قشم دیدمش و خوش هیکل خواستنیه واقعا . کیفت برتر و زیبایی کنار هم . مثل یک مجسمه هنرهای زیبا میشه ساعتها نگاهش کرد و سیر نشد . چقدر خوب که باز هم توی خیابونا میبینیمش . انشاالله برای هر کی دوستش داره پول خریدش هم برسه
1396/3/29
پیش فروش شش ماهه مدل ۲۰۱۷ سو استفاده نیست ؟ مدل ۲۰۱۷ در سال ۲۰۱۸ به قیمت خودرو‌ روز میشه که. بخاطر برخورداری از تخفیف خرید خودرو مدل گذشته از کمپانی مادر ایرتویا اینطور شرایطی گذاشته
1396/3/29
نمیدونم ارزش داره ار ایکس 2013 رو بفروشم اینو بگیرم یا نه اگه اینم شش سیلندر بود شکی براش نداشتم ولی 4 سیلندر دو لیتری هم اخه شد انجین؟؟ چن ماهه دارم تو نت دنبال ماشین جایگزین میگردم فعلا چیزی پیدا نکردم
1396/3/29
خدا به داد اونایی برسه که دوچار عقرب ایرتویوتا میشن ماشین موجود به مکافات تحویل میده اینو دیگه خدا داند
1396/3/30
دوستان بدون اطلاعات خواهشا صحبت نکن 180 روز بخاطر تامین ماشین چون که این نسخه از ار ایکس کلا تو اسیا و خاورمیانه عرضه نمیشه و در هیچکدوم از کشور های همسایه نیست و فقط موتور 6 سیلندرش موجوده اونم که وارداتش بخاطر حجم بیشتر از 2500 سی سی ممنوعه برای این باید برن از ناکجا اباد سفارش بدن بعدش مطمین باشید از 180 روز زود تر تحویل میدن برای مثال یه لکسوس ان ایکس که 30 روز کاری بود شرایطش تو 20 روز به ما تحویل دادن یا همین سی اچ ار پیش فروش شده که تحویلش از 15 روز زودتر از موعد شروع میشه
1396/3/31
ta oon moghe otagh jadidesh miad mamlekat az in tokhmitar vojood nadarad