موضوعات داغ

گلرنگ موتور، رتبه نخست رضایتمندی مشتری بین شرکت‌های کمتر از 10 نماینده

عکس مطلب اول
اگر خاطرتان باشد گلرنگ موتور سال گذشته با برند هوندا وارد بازار خودرو کشور شد و به سرعت شوروم‌های مختلفی را در سراسر کشور دایر کرد. اما متاسفانه عدم شماره‌گذاری خودروهای ساخت آمریکا چند ماهی این شرکت را از بازار خودرویی کشور دور کرد. اما دوباره این شرکت قصد دارد با چند محصول وارد بازار شود و به زودی شاهد رونمایی و عرضه چند مدل هوندا در ایران خواهیم بود.
اما سال گذشته که این شرکت مشغول فعالیت و خدمات پس از فروش به محصولات مختلف هوندا از جمله هوندا آکورد و هوندا CRV بود، گلرنگ موتور توانست از سوی انجمن واردکنندگان خودرو رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش سال 1395 را بین شرکت‌های کمتر از 10 نماینده کسب کند. گلرنگ موتور توانست بین نمایندگان خودرویی که کمتر از 10 نماینده دارند، بهترین رضایتمندی مشتری را بدست آورد و در این قسمت رتبه نخست شد.
حال با ورود به سال جدید و عرضه محصولات جدید هوندا و از سرگیری شماره‌گذاری دو محصول کنونی، به نظر می‌رسد به زودی شاهد افزایش تعداد نمایندگی‌های هوندا در سراسر کشور باشیم و این شرکت نیز وارد رقابت با ژاپنی‌های قدیمی بازار خودرویی کشور خواهد شد.

رتبه نخسب گلرنگ موتور

رتبه نخسب گلرنگ موتور

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/30
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
الغوث الغوث
خودت بگو نفر اول کیه؟
1396/3/30
دیونمون کردینااااا.
اخر بگید این اول یا معین موتور.
اونم زیر ده تا نمایندگی داره آخه.
1396/3/30
لطفا یه مصاحبه با اونی که اینارو رتبه بندی میکنه داشته باشین تا متوجه بشیم فازش چیه آخه این چجور دسته بندی هست؟
کمتر از ۱۰ نمایندگی_ کمتر از ۱۲_ کمتر از۱۴.....
1396/3/31
اینجوری خیلی خوبه بالاخره تعداد نمایندگیهای هر برند از یه عددی بالاتر و از یه عددی پایینتره اینطوری همه اول میشن هیچ گله ای هم نیست (زیر 100. بالای 100 .بالای 10 .میون 60و ...)