موضوعات داغ

پیکاپ آمیکو با موتور میتسوبیشی به زودی به بازار عرضه می‌شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید تا بحال آمیکو را بیشتر با خودروهای تجاری و مخصوصاً کامیون‌های آن شناخته باشیم. اما این شرکت وطنی یک پیکاپ جدید را معرفی کرده و قصد دارد در بازار خلوت پیکاپ‌ها، شانس خود را با یک خودروی جدید و بزرگ امتحان کند.
البته پیکاپ آمیکو در اصل مربوط به شرکت Huanghai بوده و در بازار ایران قرار است با نام آمیکو به بازار عرضه شود، دقیقاً همانند اتفاقی که برای پیکاپ ایران خودرو دیزل افتاد. حال چینی یا ایرانی، پیکاپ آمیکو قرار است به زودی وارد بازار پیکاپ های زیر 100 میلیونی بازار شود.

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو با ابعادی بزرگ و توانایی بارناخالص 3100 کیلوگرم، به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری مجهز شده که دقیقاً 2378 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 143 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این موتور مربوط به میتسوبیشی است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز کسب کرده است. البته مصرف سوخت آمیکو 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است که باید گفت در سطح شهر این عدد بیشتر نیز خواهد شد.

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو

ترمزهای نصب شده روی پیکاپ آمیکو از نوع ABS و EBD هستند و رینگ‌های 17 اینچی روی آن نصب شده است. همچنین ترنسفر باکس سه حالته با دنده سنگین کمکی نیز دارد. آمیکو قصد دارد این خودرو را به صورت دوگانه سوز (بنزین و گاز) به بازار عرضه کند.
از نظر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی پیکاپ آمیکو می‌توانیم به دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، صندلی‌های چرمی، تنظیم 8 جهته صندلی راننده، دوربین عقب، فرمان هیدرولیک، آینه وسط ضد نور بالا و یا کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کنیم. همچنین سیستم صوتی نصب شده روی این پیکاپ تازه وارد به صفحه نمایش مجهز است و روی آن سیستم مسیریاب نیز وجود دارد.

پیکاپ آمیکو

پیکاپ آمیکو

هنوز معلوم نیست دقیقاً پیکاپ آمیکو با چه قیمتی و از چه زمانی وارد بازار خواهد شد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که از اواسط تابستان و با قیمتی حدود 80 تا 90 میلیون تومان، پیکاپ آمیکو به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد