موضوعات داغ

هیوندای سانتافه جدید در حال تست قبل از معرفی رویت شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از انتشار تصاویر جاسوسی هیوندای سانتافه 2019 در ماه آوریل سال جاری و دیده شدن نمونه‌های اولیه آن در مرکز توسعه هیوندای واقع در آلمان، این خودرو بار دیگر شکار عکاسان جاسوسی شد، اما در پیست نوربرگ‌رینگ و درحال گذراندن تست‌های فنی که انتظار می‌رود تا اواخر 2018 میلادی مراحل طراحی و توسعه آن به پایان رسیده به طور رسمی رونمایی شود.
متاسفانه تصاویر جدیدی که از سوی عکاسان جاسوسی منتشر شده است، خودروی کاملا جدید هیوندای سانتافه را بسیار بیشتر و شدیدتر از دو ماه قبل در پوشش استتار نشان می‌دهد، ولی با این حال می‌توان از روی همین پوشش استتار یک طراحی کاملا جدید را در قسمت جلوی هیوندای سانتافه 2019 شاهد بود که ویژگی مهم آن با حدس و گمان، می‌تواند شامل چراغ‌های پیشانی تمام LED به صورت دوتکه باشد که بخشی از آن به صورت نواری شکل در بالا قرار گرفته و همچنین چراغ‌های اصلی روشنایی هم به نظر می‌رسد که در کنار جلوپنجره اتومبیل قرار گرفته است. با این حساب احتمال می‌رود که شرکت خودروسازی هیوندای علاوه بر کراس اوور "کونا"، برای شاسی بلند کاملا جدید هیوندای سانتافه نیز چراغ‌های پیشانی دوتکه LED لحاظ کرده داده است که شاید در آینده بر روی محصولات دیگر هیوندای هم مورد استفاده قرار گیرد.
همانطور که پیش بینی می‌شد، هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی مقامات هیوندای و یا حتی منابع نزدیک به هیوندای در رابطه با مشخصات فنی و پیشرانه‌های بکار رفته در این خودرو ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که شاسی بلند هیوندای سانتافه 2019 در دو مدل 5 صندلی و 7 صندلی به مشتریان عرضه شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/1
سانتافه تنها خودروی هیونداست که خیلی تغییرش نداده و یه ثبات طراحی داره مثل سوناتاش نیست که هی فرت فرت فیست لیفت بده
1396/4/1
آگه چراغ های سانتافه مثل کونا بشه خیلی بد ریخت میشه
1396/4/1
چه استتار شديدي !!! نيسان براي ايكس تريل جديد از استتار خيلي پايين تري استفاده كرده بود واقعا با حدس وگمان ميشه نظر داد راجبش ولي اميد واريم مثل هميشه كه كره اي ها در طراحي واقعا تو سطح قبولي هستند و مانند نسل فعلي كه خودرويي زيبا هر چند به نسبت رقبا كيفيت پايين تري رو همراه داشت با اين همه فروش فوق العاده اي در ايران داشت اي كاش كيفيت و لذت رانندگي رو در نسل جديد فداي ظاهر و آپشن نكنند و فاصلشون رو با رقيب هم قاره ايشون (ژاپنيا) كمتر كنند ژاپن به خصوص تويوتا در قسمت طراحي واقعا به نوعي داره پست اندازي مي كنه و همراه با كيفيت فوق العاده هميشگي ديگر شكل ساده و اقتصادي خودروهاش جاشون رو به چهره هاي جذاب مي دهند مثال:CH-R
1396/4/1
بنظرم پشتش خيلي شبيه سورنتو باشه حالت و فيس كليش
1396/4/3
خبر آمد خبری در راه است ، لایک