موضوعات داغ

بهترین برندهای خودروسازی در بازار انگستان کدام هستند؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اتو اکسپرس هرساله براساس دیدگاه 50 هزار نفر از صاحبان خودروهای مختلف، بهترین خودروهای کار کرده تا همان سال را معرفی می‌کند که سال گذشته براساس نظرسنجی‌ها، تسلا مدل S بهترین خودرو از دیدگاه خریداران در بریتانیا شناخته شده بود. اما حال این مجله یک نظرسنجی دیگر در رابطه با انتخاب بهترین برندهای خودروسازی و رضایت مندی از آنان در بریتانیا منتشر کرده و بار دیگر از 50 هزار نفر در این خصوص سوال شده است که در خودروبانک پیرامون آنان صحبت خواهیم کرد. گفتنی است که در این نظرسنجی 27 شرکت خودروسازی ثبت شده که در ادامه 5 کمپانی برتر این لیست را معرفی خواهیم کرد و در انتها به معرفی دیگر برندها براساس درصد رضایت‌مندیشان خواهیم پرداخت.

مزدا

مزدا

جایگاه پنجم:
اگر بخواهیم از 5 برند اول بریتانیا در سال 2017 میلادی شروع کنیم که مشتریان بیشترین رضایت‌مندی را از محصولات آن دارند، می‌توان شرکت خودروسازی "مزدا" را پنجمین برند این لیست معرفی کرد که با 90.87 درصد رضایت‌مندی مشتریان، توانسته خود را از رده نهم سال گذشته تا رده پنجمی بالا بکشد که مهم‌ترین دلیل آن از دیدگاه کاربران می‌تواند پاسخ‌های لمسی بسیار خوب از سیستم سرگرمی چند رسانه‌ای و همچنین ایمنی خوب آن در کنار مصرف سوخت پایین باشد.

سوبارو

سوبارو

جایگاه چهارم:
جایگاه چهارم برای 2 سال متوالی در اختیار شرکت خودروسازی داچیا بود، اما حالا کمپانی خودروسازی سوبارو با دریافت 91.09 درصد از رضایت مشتریان، موفق به کسب این عنوان در میان برترین شرکت‌های خودروسازی فعال در بازار بریتانیا شده است، در حالی که سال گذشته بعد از مزدا در جایگاه دهم قرار گرفته بود. علاوه بر این گفته می‌شود که دلیل اصلی رضایت مندی مشتریان از محصولات سوبارو، فضای مناسب داخل کابین و همچنین فضای بار است که برای خیلی‌ها می‌تواند حائز اهمیت باشد.

کیا

کیا

جایگاه سوم:
سال گذشته هم جایگاه سوم با 90.45 درصد رضایت‌مندی مشتریان در اختیار شرکت خودروسازی اشکودا بود، اما حالا شرکت خودروسازی اشکودا ترفیع گرفته و جای خود را به شرکت خودروسازی "کیا" داده است تا با 91.70 درصد رضایت‌مندی مشتریان در جایگاه سوم این لیست قرار گیرد که بسیار قابل تقدیر است. علاوه بر این گفتنی است که بخش سرگرمی و چند رسانه‌ای اتومبیل، فضای داخل کابین عالی، صندلی‌های راحت و همچنین دید خوب نسبت به محیط اطراف باعث شده تا برند کیا و محصولات آن رضایت‌مندی لازم از مشتریان را دریافت کند.

اشکودا

اشکودا

جایگاه دوم:
همانطور که گفته شد، در جایگاه دوم شاهد حضور شرکت خودروسازی اشکودا هستیم که در این نظرسنجی با چهار خودروی اشکودا سیتی‌گو، اشکودا یتی، اشکودا فابیا و اشکودا MK2 توانسته حدود 92.01 درصد از رضایت‌مندی مشتریان بریتانیایی را دریافت کند که نشان از اعتبار و محبوبیت بالای این خودروساز اهل "جمهوری چک" در سایر کشورهای اروپایی دارد.

لکسوس

لکسوس

جایگاه اول:
سال گذشته برترین شرکت خودروسازی فعال در بریتانیا به نام کمپانی خودروسازی "تسلا موتور" ثبت شده بود که با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رقبایش، با 97.46 درصد رضایت‌مندی مشتریان در جایگاه نخست این لیست قرار گرفته بود، ولی امسال شاهد افت بسیار شدید کمپانی خودروسازی تسلا در بازار بریتانیا هستیم که دیگر حتی نامی از آن در لیست امسال دیده نمی‌شود و کاملا حذف شده است تا حالا کمپانی خودروسازی "لکسوس" با کسب 92.29 درصد از رضایت مشتریان در جایگاه نخست این لیست قرار گیرد.
دیگر شرکت‌های خودروسازی لیست هم به ترتیب از جایگاه ششم تا جایگاه بیست و هشتم شامل سیت (6)، ولوو (7)، مینی (8)، بی ام و (9)، هیوندای (10)، تویوتا (11)، جگوار (12)، پژو (13)، فولکس واگن (14)، سوزوکی (15)، هوندا (16)، فیات (17)، آئودی (18)، فورد (19)، نیسان (20)، مرسدس بنز (21)، رنو (22)، واکسهال (23)، لندروور (24)، ام.جی (25)، سیتروئن (26) و داچیا (27) می‌شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/5
خیلی حیف ک مزدا فقط یه مدلش تو ایران هست. واقعا برند خوب و قدرتمندیه
1396/4/5
چرا تو هيچ كودوم از اين رده بندي ها خبري از الفا رومئو نيست؟؟؟
1396/4/5
اي واي برند اصيل انگليسي كه اصلا چيني هم نيست رتبه ٢٦ داره
1396/4/5
مزدا همیشه بهترینه.
1396/4/5
وضعیت داغون و کیفیت پایین ام جی آشغال چینی طبق نظر مصرف کننده ها تایید شد!!
1396/4/5
يعنى طبق نظر اينا تسلا برند بى ارزشيه؟ يعنى لندرور هم كه يك رده بالاى ام جى هست بى كيفيته؟ شما چه سودى از تخريب برند ام جى ميبرين عقده گشايى ميكنين؟ مردم عقل دارن شما به خودت فشار نيار زير هر پستى كه ام جى هست چرت و پرت بنويس
1396/4/6
ام جی دیگه تمومه توی ایران
ام جی پارس موتور که داره تعطیل میکنه همونی که قرار بود ام جی منتاژ کنه توی ایران
مدیا موتور هم تعطیله کلا
یجوری هم پاس میدن قضیه رو به عقل مردم ، انگار رتبه اول واردات بوده ام جی و بازار دست ام جی هست :| بابا 10 12 کلا فروختید ول کنید این برند اصیییییل و بسیار با کیفیت بریتانیایی رو :)))
1396/4/6
دوست عزیز برند "ام جی" یک زمانی انگلیسی بود اما بر شکست شد و سهامش را دوستان چینی خریدند. صرفا چسباندن آرم یک برند دلیل بر کیفیت نمیباشد.
لازم به ذکر است که پیکان وطنی که ۴۰ سال در ایران مونتاژ گردید نیز دیگر انگلیسی به حساب نمی آمد. چون امتیاز شرکت بر شکست شده تالبوت به ایران خودرو واگذار گردیده بود.
مطمئن باشید کیفیت آخرین مدل پیکان وطنی از اولین مدل پیکان انگلیسی هم کمتر بود پس لطفا از چینی ها طرفداری بی دلیل نفرمایید.
با سپاس.
1396/4/6
شما كه ام جى و سايك موتور هفتمين غول خودروسازى جهان رو با ايران خودرو و تالبوت مقايسه ميكنيد تكليفتون مشخصه