موضوعات داغ

فروش ویژه هیوندای سوناتا هیبرید با شرایط استثنایی توسط پاکرو

عکس مطلب اول
پاکرو همزمان با عید سعید فطر، فروش ویژه ی سوناتا هیبرید را با شرایط استثنایی آغاز کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو نماینده رسمی هیوندای موتورکمپانی (هیبرید) در ایران؛ فروش ویژه ی یکی از پرفروش‌ترین خورو های هیبریدی کشور، به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی را از امروز آغاز شد.
سوناتا هیبریدی که در 3 تیپ، پیش از این توسط پاکرو با قیمت تمام شده 170، 185 و 195 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد در طی مدت این فروش ویژه به عنوان عیدانه شرکت پاکرو در عید سعید فطر، با 7.1 میلیون تا 10 میلیون تومان تخفیف و با تعداد محدودی به مشتریان عرضه می شود.
مدیر فروش پاکرو ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، سوناتا هیبریدی که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با 10 میلیون تومان تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه می شود.
یهجت در ادامه افزود: در این فروش ویژه تا 90 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و قرض الحسنه دو ساله در نظر گرفته شده است که در نوع خود شرایطی مناسب و به نوعی کم نظیر برای مشتریان خواهد بود و همچنین سود مشارکت 25 درصدی نیز برای شرایط فروش مشارکتی پیش بینی شده است.
وی همچنین اعلام کرد: برای مشتریانی که قصد خرید نقدی سوناتا هیبریدی در این طرح را داشته باشند، خدمات ویژه سرویس ادواری به مدت 2 سال یا 40 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) با عنوان " 2 سال فقط برانید " (با پوشش کامل سرویس هاس ادواری رایگان پاکرو) به عنوان هدیه ویژه اهدا می شود و تمامی خودرو های تحویلی در این طرح به مشتریان، به صورت تحویل فوری وآماده شماره گذاری پس از تحویل خواهند بود.
مدیر فروش پاکرو در ادامه افزود: این شرکت نماینده رسمی یکی از بزرگترین برند های خودرو سازی دنیا در ایران است که از زمان تاسیس تاکنون تمامی تعهدات خود را به خوبی انجام داده است و همواره مشتری مداری و رضایت مشتریان را سرلوحه خود قرار داده است.
بهجت تاکید کرد: پاکرو جزء معدود شرکت های وارد کننده رسمی در کشور است که خودروهای سفارش آن، به طور اختصاصی و با توجه به شرایط بازار ایران تولید و مستقیما از مبداء کره جنوبی به مقصد کشورمان بارگیری می‌شوند و این موضوع در برچسب‌های ویژه صادراتی خودروها، درج شده است و متاسفانه تخلفاتی همچون «واردات از کشور ثالث» و «پیش‌فروش‌های بی‌پشتوانه» که این روزها در بازار خودروهای وارداتی بسیار زیاد شده، هرگز مشاهده نمی‌شود.
مدیر فروش شرکت پاکرو در پایان تاکید کرد: ما با هدفی بزرگ به صنعت کشور قدم گذاشتیم و قصد داریم تا گامی موثر در راستای کاهش آلودگی هوای شهرها و بهبود محیط زیست کشورمان برداریم و از همین رو خبر های خوشی از پاکرو برای مردم ایران در سال جاری در راه است.
علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه‌ی سوناتا هیبرید می توانند به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.pakro.com و حساب پاکرو در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.
همچنین شماره تلفن های 7352(021) و ۲۴۸۴۳ (۰۲۱) در تهران و نمایندگی های پاکرو در سراسر کشور آماده پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز خواهند بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/4
شرکت خودروسازی هیوندای تهداد زیادی از خودروهای سوناتا هیبریدش رو بدلیل نقص فنی در سیستم شارژ باطری فراخوان داده،نمیدونم شامل مدلهای وارداتی تو ایران هم میشه یا نه
1396/4/6
مگه نماینده رسمی هیوندا آسان موتور نیست پس این پاکرو چیه
1396/4/8
دوستان اگر ماشین هیبرید میخواین فقط و فقط تویوتا پریوس مد نظرتون باشه.
1396/4/8
درود
من یکی از خریداران این ماشین هستم،برای دوستانی که قصد خرید این ماشین را دارم باید بگم بعضی روزها باطری شارژ نمیشه و موقع استارت زدن هم ارور میده در ضمن زیر و بند ماشین زیاد نرم نیست و حس یک ماشین هیبرید و نرم را به آدم نمیده و ترمزهاش هم زیاد خوب نیست... شاید اگر با تحقیق بیشتر قصد خرید داشتم این ماشین را نمی خریدم.. تعریف پریوس را خیلی شنیدم و لی سوار نشدم اگر از دوستان کسی اطلاعاتی از تویوتا پریوس داره ممنون میشم اطلاع رسانی کنه.