موضوعات داغ

لامبورگینی بخرید، یک قایق سریع‌السیر لامبورگینی نیز تحویل بگیرید! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
لامبورگینی اونتادور SV (سوپر ولوچه) در حال حاضر با سود جستن از یک پیشرانه قدرتمند 12 سیلندر، به راحتی می‌تواند شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعت بر روی خشکی داشته باشد، اما اخیرا کمپانی خودروسازی لامبورگینی همچون استون مارتین، مرسدس بنز، لکسوس و یا حتی بوگاتی به این نتیجه رسیده است که بیش از 70 درصد جهان را آب گرفته و به یک سوپراسپرت دیگر نیاز دارد تا همچون خشکی، بر روی سطح آب هم یک نماینده قدرتمند داشته باشد. به همین منظور اخیرا کمپانی خودروسازی لامبورگینی یک قایق قدرتمند و سریع‌السیر معرفی کرده است تا به جمع خودروسازان بزرگ دارنده قایق بپیوندد.

قایق سریع‌السیر لامبورگینی

قایق سریع‌السیر لامبورگینی

برخلاف تویوتا، لکسوس، بوگاتی، استون مارتین، مرسدس بنز یا دیگر شرکت‌های خودروسازی که در این چند ماه اخیر هرکدام به نوبه خود یک قایق تندرو و یا قایق‌های بزرگ تفریحی طراحی کرده‌اند، این سوپراسپرت آبی لامبورگینی در اصل قایق معروف 52 فوتی MTI G6 است. اما حالا با الگوبرداری از لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه در مدل ویژه Verde Singh به ایجاد یکسری تغییرات بزرگ بر روی این قایق سریع‌السیر پرداخته‌اند که نمونه آن شامل استفاده از صندلی‌های اسپرت لامبورگینی، استفاده از چراغ‌های مشابه عقب که چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد، نصب یک اسپویلر فیبرکربنی در انتهای بدنه این قایق، رنگ آمیزی مشابه و استفاده از کاپوت‌های شیشه‌ای بر روی این قایق، غربیلک فرمان و صفحه کیلومتر اسپرت لامبورگینی و همچنین دیگر مشخصات ظاهری می‌شود که باعث شده قایق 52 فوتی MTI G6 تبدیل به لامبورگینی اونتادور واقعی بر روی آب شود.
برای تولید نیرو محرکه هم از موتورهای استاندارد MTI G6 استفاده شده است که با عدد اکتان 91 بنزین، می‌تواند حداکثر 1350 اسب بخار قدرت تولید کرده و بیشینه سرعت این قایق لامبورگینی را به 245 کیلومتر بر ساعت برساند که بر روی سطح آب عدد بسیار قابل توجهی به شمار خواهد آمد.

قایق سریع‌السیر لامبورگینی

قایق سریع‌السیر لامبورگینی

در آخر گفتنی است که با صرف 2 سال زمان و همچنین سرمایه گذاری 2.35 میلیون دلاری، این قایق سریع‌السیر برای لامبورگینی ساخته شده است که شرط اصلی داشتن یکی از آنان، سفارش مدل‌های ویژه از لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه Verde Singh خواهد بود که در مجموع هزینه پرداختی بابت داشتن هر دو فاکتور مهم آبی/ خشکی لامبورگینی به رقم 2 میلیون و 199 هزار دلار می‌رسد.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/7
دو میلیون دلار برای اونی که پولداره خیلی پول زیادی نیس و یه جورایی حکم اسباب بازیشو داره وای من ضعف کردم واسه این ماشین و قایق واقعا عالیه