موضوعات داغ

عضو جدید خانواده مجلل مرسدس!

عکس نویسنده
نیما محمدی
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس-بنز پرآوازه،شرکت خودرو ساز متفاوتی که سالهاست در این صنعت به یک نماد تبدیل شده با وجود آن همه عظمت در ویترین محصولات خود شاید یک پیکاپ شهری-آفرود کم داشته و دارد. علاقه مندان می دانند کلاس X با همین هدف و برای تکمیل ویترین محصولات این کمپانی مدتی پیش در اواسط پاییز معرفی شد و عرضه آن به بازار در اواخر 2017 وعده داده شد.با نزدیک شدن به تاریخ ملاقات با پیکاپ X-Class شاید بد نباشد سراغی از عضو جدید خانواده مرسدس بگیریم.
با وجود اینکه مدتی کوتاه از معرفی مفهومی این محصول از سوی مرسدس می گذشت برخی شایعات حاکی از تعویق بسیار زیاد تا تولید این محصول بود.در حالی که در همان مدت ، وب سایت رسمی مرسدس خبر از تولید و رفع برخی موانع می داد تا با صلابت و مطمئن محصول خود را در تاریخ مقرر ارایه نماید.جنگ شایعات و تکذیب ها ادامه داشت تا اینکه حدود 2 ماه پیش ،تصاویری موسوم به تصاویر جاسوسی که انگار به تازگی رواج زیادی البته به لطف دنیای مجازی پیدا کرده ،خبر از تست هایی بر روی این پیکاپ خوش فرم داشت. وجود نقاب بر چهره به ناشناس ماندنش هیچ کمکی نکرد. با این تصاویر ،رسیدن به موقع پیکاپ X-Class محتمل تر شد البته شاید هم با یک نگاه بد بینانه اینطور نباشد. به هر حال کوه های سفید پوش شمالی سوئد با پیکاپ کلاس X مرسدس-بنز در یک قاب بودند.تصاویری مسرت بخش برای طرفداران چشم به راه!

پیکاپ کلاس X

پیکاپ کلاس X

برای آن دسته از عزیزانی که اخبار قبلی این محصول را دنبال نکرده اند باید بگوییم که پیکاپ X-class از سوی مرسدس با دو مدل ارایه خواهد شد.یکی با ظاهری آراسته تر برای تردد شهری بیشتر و دیگری تجهیز شده به امکانات آفرود بیشتر. طراحی داخلی کلاس X را نیز می توان شبیه به کلاس V و همینطور C دانست .این خودرو دارای موتور توربو دیزلی 3 لیتری V6 و به لطف سیستم انحصاری مرسدس 4MATIC تمام چرخ محرک خواهد بود،که دو دیفرانسیل به قدرت نمایی آن در آفرود کمک می کنند.هرچند توان و دور موتور دقیق پیکاپ کلاس X هنوز رسما اعلام نشده اما پیش بینی می شود این خودرو 264 اسب بخار توان و 623 نیوتون متر گشتاور تولید کند.از دیگر خصوصیات این خودرو می توان به نوع شاسی Ladder (یا نردبانی ) مقاوم برای حمل بار بیش از 1.1 تن اشاره کرد همچنین بکسل کردن بار 3.5 تنی هم برای این پیکاپ فراهم شده تا قدرتش را با بقیه به اشتراک بگذارد.از نظر مرسدس می توان راحت ترین پیکاپ سایز متوسط بازار را لقبی برازنده پیکاپ کلاس X دانست که با نشستن روی صندلی این خودرو احساسی به شما می گوید:"به خانه خوش آمدی!" در ضمن به نظر می رسد رقیب اصلی این خودرو نیسان ناوارا باشد. در رابطه با عرضه به بازار باید متذکر شد به احتمال زیاد آمریکایی ها در بازارشان پیکاپ را نخواهند داشت.چیزی که موجب تعجب بسیاری شده است .البته باز هم باید اشاره کرد صحت این شایعه هنوز کاملا تایید نشده و باید دید شرکت مرسدس چه تدابیری برای فروش این محصول خود خواهد داشت.

پیکاپ کلاس X

پیکاپ کلاس X

بالاخره پس از آخرین باری که پیکاپ کلاس X از کارخانه بیرون آمد و با چهره ای مبدل شکار دوربین شد یک ماهی می گذرد.چه کسی می داند شاید مسئولان سازنده بدشان هم نمی آمد که به شایعات منفی در مورد این خودرو پایان دهند. به هر حال به اینکه لو رفتن این تصاویر عمدی بوده یا نه کاری نداریم،مهم این است که اولین فرزند سری X مرسدس-بنز بزرگ بسیار نزدیک است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/24
عالی عالی عالی