موضوعات داغ

دریفت و فیلم هیجانی بین مورسیه لگو، جیپ و نیسان GTR + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند سال پیش گروه تبلیغات "مانستر انرژی" یک رقابت هیجان انگیز دریفت میان دو خودروی به شدت تقویت شده "لامبورگینی مورسیه لاگو" و "فورد ماستنگ" تحت عنوان "جنگ دریفت" ترتیب داد که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شد و در اختیار شما قرار گرفت. اما امروز "جنگ دوم دریفت" میان اتومبیل‌های تقویت شده "مانستر انرژی" به راه افتاده است که حالا جنگ آنان گسترش پیدا کرده و میان سه خودروی مختلف شکل گرفته است.
فیلم "دوم جنگ دریفت" میان اتومبیل‌های "مانستر انرژی" توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب قرار گرفته است که می‌توانید از رقابت هیجان انگیز آنان لذت ببرید و توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه این ویدیو را از دست ندهید، ولی نکته جالب این رقابت می‌تواند تغییر جنگجویان داخل آن باشد، زیرا در فیلم اول شاهد حضور "فورد ماستنگ" و خودروی "لامبورگینی مورسیه لاگو" بودیم، اما در این ویدیو خودروی لامبورگینی مورسیه لاگو ثابت مانده است، ولی بجای فورد ماستنگ یک دستگاه خودروی نیسان GT-R دیده می‌شود که حالا با خودروی لامبورگینی مورسیه لاگو مشکل پیدا کرده و وارد یک جنگ دریفت با آن شده است، اما نکته جالب این فیلم می‌تواند حضور یک دستگاه "جیپ" تقویت شده باشد که در جنگ دریفت لامبورگینی مورسیه لاگو و نیسان GT-R دخالت نمی‌کند، اما کنار آنان به حرکات نمایش و پرش از روی موانع می‌پردازد تا هیجان این جنگ دریفت بیش از پیش شود.
در پایان گفتنی است که خودروی لامبورگینی مورسیه لاگو توسط "Daigo Saito"، خودروی نیسان GT-R توسط "Steve Biagiono" و همچنین خودروی تقویت شده "جیپ" این فیلم توسط "Casey Currie" هدایت می‌شود که در ادامه می‌توانید فیلم آن را تماشا کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/13
نیسان GT-R نخستین بار در سال 2009 رونمایی شد اولین نسخه‌ی نیسان GT-R از نسل R35 تنها در ۳.۲ ثانیه می‌توانست به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و ۴۰۰ متر را در ۱۱.۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۹۲ کیلومتر در ساعت طی کند. این اعداد در زمان خود فوق‌العاده بود؛ ولی GT-R هرگز در این اعداد متوقف نشد.
نیسان با این گودزیلا بزرگان زیادی رو به چالش کشیده مثل لامبورگینی و پورشه و مک لارن و فراری پی 1
تعصب بعضی از دوست داران ماشین های ژاپنی بی دلیل نیست ...
شرکت هیوندای ماشینی در حد رقابت با فراری و مک لارن و ... نداره