موضوعات داغ

معرفی رنو اسپیس 2017 فیس لیفت با پیشرانه جدید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی مینی ون "رنو اسپیس" با یک بروزرسانی سخت افزاری از سوی شرکت سازنده معرفی شد تا فعالیت خود را در بازار اروپایی بهتر و پویاتر از همیشه دنبال کند که در ادامه مروری کوتاه بر روی مشخصات جدید آن خواهیم داشت.
برای طراحی ظاهری خودرو، گفتنی است که رنو اسپیس هیچ تغییری نسبت به گذشته تجربه نکرده است، اما بزرگ‌ترین بروزرسانی آن می‌تواند دریافت پیشرانه قدرتمند 1.8 لیتری توربوشارژر باشد که پیش از این بر روی خودروی اسپرت "رنو آلپین" شاهد حضور آن بوده‌ایم و هم اکنون بر روی رنو اسپیس مورد استفاده قرارگرفته است تا این خودروی مینی ون با حداکثر قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر به کار خود ادامه دهد. هرچند گزینه‌های مولد قدرتی سابق رنو اسپیس همچنان قابل سفارش خواهد بود.
در ادامه گفتنی است که این پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر بر روی رنو اسپیس، به طور انحصاری با یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه خواهد بود که تنها با مصرف سوخت 8.7 لیتر به ازای کارکرد 100 کیلومتر بر ساعت، می‌تواند حداقل شتاب صفر تا صد 7.6 ثانیه از قدرت 225 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتن متری داشته باشد.
علاوه بر این‌ها، خودروی رنو اسپیس به رینگ‌های جدید 18 و 19 اینچی، رنگ خاکستری جدید برای بدنه اتومبیل، روکش‌های چرمی جدید خاکستری و همچنین به یک صفحه نمایشگر جدید LED مجهز خواهد شد که قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید را خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد