موضوعات داغ

مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی ترامپچی GA3S چیست؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطورکه در چند روز اخیر در مورد شماره گذاری ترامپچی GA3S گفتیم و پیرامون این خودرو صحبت کرده بودیم، این خودروی چینی قرار است به زودی توسط گروه اقتصادی گلستان و تحت شرکت الماس داران وارد بازار ایران شود. در حقیقت تا بحال اطلاعات دقیقی از این خودرو در دسترس نیست و متاسفانه الماس داران هم برای این خودرو اطلاع رسانی درستی نکرده است. اما اخیراً توانسته ایم عکسی از بروشور ترامپچی را بدست آوریم تا متوجه شویم این تازه وارد چینی با چه امکاناتی به ایران خواهد آمد.
پس از خبر شماره گذاری ترامپچی GA3S که البته تنها برای سنجش بازار انجام شده و در تعداد محدودی عرضه شده است، اطلاعاتی به دست رسیده تا سطح تجهیزات رفاهی این خودرو مشخص شود.
طبق عکس زیر، ترامپچی GA3S به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر خطی مجهز شده که می تواند حداکثر 122 اسب بخار و 158 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو خودکار است و فرمان ترامپچی نیز برقی است.

مشخصات ترامپچی

مشخصات ترامپچی

از نظر سیستم های ترمز و پایداری، ترامپچی به سیستم الکترونیکی پایداری خودرو ESP، سیستم کنترل کشش خودرو TCS، سیستم های ترمز ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز HBA و سیستم نگهدارنده در سربالایی HHC مجهز شده است.
همچنین چراغ های جلو هالوژنی است و چراغ های عقب به صورت LED هستند. کروز کنترل، آینه های جانبی برقی، تودوزی چرم، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، دوربین عقب و سنسور پارک از دیگر آپشن های این خودرو است. همچنین ترامپچی به دکمه استارت نیز مجهز است.
با این امکانات به نظر می رسد که ترامپچی GA3S در رده قیمتی خود که اگرچه معلوم نیست اما احتمالاً زیر 65 میلیون تومان است، دارای امکانات مناسبی است و رقیب خوبی برای هموطنی های خود محسوب می شود. همچنین چهره بروز این خودرو می تواند در روند فروش آن تاثیرگذار باشد.
حال باید دید آیا در نهایت الماس داران قصد عرضه گسترده تر این خودرو را دارد یا خیر و قیمت نهایی این خودرو چقدر اعلام خواهد شد؟

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/15
پوتینچی کی میاد؟
1396/4/15
اين ديگه چه آشغاليه
بازار به جاى اينكه پر از ماشين هاى اروپايى با كيفيت بشه ، پر از چينى هاى به درد نخور شده
1396/4/15
من کاری به بقیه ماشین ندارم فقط می گم تو رنج حدود 65 پایداری و ترمزش عالیههه هرکی قبول داره لایک را بزنه.
1396/4/15
خوشبختانه انگار ایربگ نداره ولی در عوض سان روف داره . خخخخخ
1396/4/15
چه اسم زاقارتی. آدم یاد ترامپ میوفته 😕
1396/4/16
عقبش شبیه دنا هستش جولوش شبیه ی ماشینه دیگس حتما
1396/10/5
لگنی دیگر از دیار سرسبز چین