موضوعات داغ

جشنواره فروش محصولات سانگ یانگ ویژه عید فطر رامک خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جشنواره فروش عید فطر رامک خودرو به دلیل شرایط ویژه فروش و خدمات VIP ، مورد استقبال خریداران قرار گرفت. به گزارش خبرنگار خودروبانک از 3 تیر ماه سال جاری همزمان با عید سعید فطر فروش ویژه محصولات سانگ یانگ توسط رامک خودرو نماینده رسمی این برند خودرویی کلید خورد.
بر اساس این گزارش شرایط ویژه و VIP در نظر گرفته شده در این جشنواره فروش باعث شد تا علاقه مندان به این برند برای انتخاب و خرید خود درنگ نکرده و در این جشنواره شرکت نمایند.
دو محصول تیوولی و کوراندو در این جشنواره عرضه شدند که به گفته مدیران رامک خودرو استقبال از این خودرو ها در جشنواره عید فطر بسیار خوب بوده است.
مدل های مختلف برند سانگ یانگ به دلیل کیفیت و زیبایی بسیار مورد توجه نسل جوان ایرانی قرار داشته و رامک خودرو در فروش ویژه خود به این مهم به خوبی دقت کرده است.
عرضه تیوولی و کوراندو به صورت نقد و اقساط یکی از ویژگی های جشنواره عید فطر رامک خودرو بوده است. برای خرید تیوولی تنها باید از بین پیش پرداخت های 20، 30 و 40 میلیون تومان یکی را واریز کرده و مابقی قیمت خودرو در زمان های مشخص و اقساط بلند مدت پرداخت نمایید.
حتی برای خرید کوراندوی 145 میلیون تومانی نیز شما تنها به پرداخت 50 تا 75 میلیون تومان نقد نیاز داشته ومابقی به صورت اعتباری و اقساطی دریافت می شوند.
بی شک یکی از دغدغه های خودرو سواران ماندن در خیابان و جاده به دلیل خرابی خودرو و حتی پنچر شدن وسیله نقلیه و اتمام سوخت ماشین است که در طرح VIP رامک خودرو این دلنگرانی ها به خوبی پوشش داده شده تا شما دیگر نگران ماندن در مسیر نباشید.
از مهمترین شرایط ویژه این جشنواره فروش که با هدف جلب رضایت مشتریان کلید خورد می توان به : حمل خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجاز که برای شهر ها تا 50 کیلومتر و برای جاده ها تا 100 کیلومتر اعلام شد، تعویض لاستیک پنچر با زاپاس، سوخت رسانی در صورت تمام شدن بنزین، شارژ و خدمات تعویض باطری و هزینه ایاب و ذهاب رایگان اشاره کرد.
گفتنی است رامک یدک نیز با هدف جلب رضایت مشتریان خود برای اولین بار طرح خودروی جایگزین را در این جشنواره اجرا می کند. یعنی اصلا نباید نگران ماندن در خیابان و جاده به دلیل خرابی خودروی خود باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/18
اگر بتونن یک سایت تولیدی از سانگ یانگ توی ایران بزنند خیلی خوب میشه