موضوعات داغ

چهره جدید تویوتا پرادو 2018 را بدون استتار ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا همیشه چنین اتفاقی می‌افتد و به نظر می‌رسد که کمپانی خودروسازی تویوتا از کلمه قدرتمند "لو رفته" استفاده می‌کند تا توجه همه را به مدل‌های جدید خود جلب کند، از جمله مدل 2018 از خودروی تویوتا "لندکروزر پرادو" که اخیرا تصاویری جاسوسی بدون پوشش از آن به بیرون درز کرده است که به طور کامل چهره تویوتا پرادو 2018 و چراغ‌های تمام LED آن را چه در جلو و چه در عقب نشان می‌دهد.
همانطور که می‌دانید، تویوتا پرادو به عنوان یک تویوتا لندکروزر کوچک‌تر شناخته می‌شود که در حال حاضر عناصر طراحی آن پر رنگ‌تر از قبل شده است، به این صورت که در قسمت جلو شاهد چراغ‌های جدید و پیشرفته و همچنین شاهد یک جلوپنجره جدید پهن و تیره هستیم که باعث شده طراحی ظاهری این شاسی بلند بهتر از قبل دیده شود. هرچند سپر اتومبیل هم در دستور کار قرار گرفته است تا طراحی آن بهتر از قبل شود.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

در عقب اتومبیل هم شاهد چراغ‌های سه بعدی جدید، چراغ‌های مه شکن تازه طراحی شده، سپر تغییر یافته و همچنین بروزرسانی درب عقب هستیم و به دنبال آن، در داخل کابین شاهد روکش‌های چرمی، سیستم چندرسانه‌ای جدید 8 اینچی، سیستم کنترل صوتی و همچنین شاهد یک غربیلک فرمان جدید و پیشرفته‌تر هستیم که یک طراحی بهتر از تویوتا پرادو به نمایش گذاشته است.
شایان ذکر است که تویوتا پرادو با کد J150، هم اکنون در نسل پنجم خود به سر می‌برد که خط تولید آن از سال 2009 میلادی در ژاپن آغاز شده است و در این مدت تنها مدل‌های جدید و فیس لیفت از آن معرفی می‌شود. این درحالیست که نسل چهارم تویوتا پرادو بین سال‌های 2002 الی 2009 میلادی فعالیت داشت که نشان از تمرکز بیشتر تویوتا بر روی دیگر محصولاتش دارد.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

در پایان هم به نقل از منابع نزدیک به تویوتا، گفته می‌شود که پیشرانه‌های بکار رفته بر روی تویوتا پرادو 2018 با انتخاب بازار تغییر می‌کنند، اما در اینجا صرفا به پیشرانه‌های موجود بر روی تویوتا لندکروزر پرادو 2018 اشاره شده است که به ترتیب شامل یک پیشرانه 2.7 لیتری چهار سیلندر، پییشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر و یک پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر می‌شوند که همگی آن ها از نوع بنزینی هستند، اما پیشرانه‌های دیزلی هم بر روی این خودرو عرضه خواهند شد که به ترتیب شامل یک پیشرانه 2.8 لیتری چهار سیلندر و پیشرانه 3 لیتری چهار سیلندر هستند که برای انتقال نیروی خود از جعبه دنده‌های جدید استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/24
سلام....ای بابا این تویوتا هم نمیخواد دست از سر این اتاق برداره.....باز هم یک فیس لیفت کوچک دیگه....فقط واسه این که شبیه حضرت !!!! (لندکروز) بشه.....
ولی با این تفاسیر هم پرادو یک تویوتاست و چیزی از ارزش هایش کم نخواهد شد.....
یک تویوتا پرادو دیگه با کیفیت و امکانات عالی....
1396/4/25
حیف با این پیشرانه ها با توجه به قانونی که یه عده بی سواد تصویب کردند نمیتونه وارد بشه
1396/4/25
این ملت از خدا هم ایراد میگیرن چه برسه از حضرت تویوتا
1396/4/26
تویوتا خودش گم کرده و یک دفه ای شروع کرده مثلا ماشین خفن بزن..بنظر من که طراحی تویتا های قدیم بهتر بود و بیشتر تویتا بودنش رو ثابت می کرد