موضوعات داغ

لوکسژن، برند تایوانی با یک شاسی‌بلند و سدان به ایران می‌آید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لوکسژن برند تایوانی نوپایی است که از سال 2009 کار خود را به صورت خصوصی آغاز کرده و در این مدت چندین محصول مختلف را نیز تولید کرده است. کلمه لوکسژن Luxgen از دو کلمه Luxury و Genius الهام گرفته شده و در همین راستا این شرکت قصد دارد محصولاتی لوکس و البته با تکنولوژی برتر را روانه بازار کند.
حال شرکت آرمان موتور کویر توانسته به صورت رسمی نمایندگی این برند را در ایران کسب کند. برندی که برای اولین بار است قصد ورود به بازار ایران را دارد و قیمت های رقابتی این برند می تواند رقابت داغ تری را در بازار ایجاد کند.

لوکسژن U6

لوکسژن U6

اولین محصولی که آرمان موتور کویر قصد دارد از برند لوکسژن وارد بازار ایران کند، لوکسژن U6 است. کراس اوور جمع و جور شهری که در اواخر سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد. لوکسژن U6 در دو تیپ مختلف عرضه می شود که هر دوی آنها به پیشرانه های 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری مجهز هستند و روی آن سیستم پرخوران نیز نصب شده است. حداکثر توان تولیدی این پیشرانه حدود 177 اسب بخار در دورهای 5000 تا 5500 است و حداکثر گشتاور تولیدی لوکسژن U6 دقیقاً 256 نیوتن متر در دور 2400 تا 4000 اعلام شده است.
میزان مصرف سوخت ترکیبی لوکسژن U6 در هر صد کیلومتر 7.9 لیتر است و گیربکس نصب شده روی این خودروی تایوانی 6 سرعته خودکار است.

لوکسژن U6

لوکسژن U6

همانطورکه گفتیم لوکسژن U6 در دو تیپ عرضه می شود و تیپ پیشرفته این خودرو به سیستم مولتی مدیا شرکت HTC مجهز است و می تواند سیستم هایی نظیر دوربین 360 درجه، فرمان پذیری صوتی، فناوری هوشمند پخش تصاویر از زوایا و نقطه کور را در صفحه نمایش بزرگ وسط داشبورد میانی به نمایش بگذارد. البته تیپ معمولی تر لوکسژن U6 نیز به سیستم مولتی مدیا HTC مجهز است و تنها از نظر سطح امکانات کمی با تیپ کامل تر تفاوت دارد.

لوکسژن U6

لوکسژن U6

در هر دو تیپ لوکسژن U6 سیستم های کنترلی و پایداری نظیر ترمزهای ABS و EBD ، ترمز کمکی BAS ، کنترل پایداری الکترونیکی ESC ، ضد هرزگردی TCS ، سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم تهویه مطبوع خودکار قرار داده شده است. همچنین در تیپ کامل تر لوکسژن U6 سیستم های ورود بدون کلید، دکمه استارت، باز و بست آینه های جانبی برقی، کیسه هوای پرده ای نیز بکار رفته است.

لوکسژن S3

لوکسژن S3

دومین محصولی که این شرکت قرار است در بازار ایران عرضه کند، لوکسژن S3 است. سدان متوسط شهری که از نظر ابعاد و اندازه خودرویی بین هیوندای اکسنت و هیوندای الانترا قرار می گیرد. لوکسژن S3 به پیشرانه 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری با حداکثر 116 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور مجهز است. گیربکس نصب شده روی لوکسژن S3 از نوع CVT بوده که به صورت دستی 7 دنده را در اختیار راننده قرار می دهد.
از سیستم هایی که روی این خودرو نصب شده می توانیم به سیستم نمایش باد لاستیک ها TPMS ، ترمزهای ABS و EBD ، سیستم کمک در سربالایی HAC ، ضد هرزگردی TCS ، کروز کنترل، فرمان تلسکوپی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم مولتی مدیا HTC با قابلیت دید 360 درجه (در تیپ فول)، پخش تصاویر در زوایای کور، سانروف، رینگ های 16 اینچی آلومینیومی و روکش چرمی صندلی ها اشاره کنیم.

لوکسژن S3

لوکسژن S3

آرمان موتور کویر قصد دارد محصولات خود را با 5 سال گارانتی و 150 هزار کیلومتر روانه بازار کند. هنوز زمان دقیق عرضه لوکسژن U6 و لوکسژن S3 مشخص نیست اما طبق پیش بینی ها احتمالاً نیمه دوم امسال شاهد ورود اولین سری لوکسژن به بازار ایران خواهیم بود. لوکسژن U6 با توجه به قیمت های جهانی و شرایط فعلی بازار ایران احتمالاً در بازه قیمتی بین 120 تا 150 میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد و لوکسژن S3 طبق گفته شرکت آرمان موتور کویر احتمالاً زیر 100 میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

نظرات کاربران

29 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/24
اگر مدل S3 زیر هشتاد تومن به بازار عرضه بشه مطمئناً رقیب قدری برای چینی های بازار خواهد شد.
1397/3/12
این خودرو رو نمیتونیم با چین مقایسه کنیم چون از نظر کیفیت قطعات و نوع ساخت یه سر و گردن از چین بالا تره و اینکه آپشنایی که روش گذاشتن از بعضی از ماشینای ؤاپنی هم سر تره . فقط جهت اطلاع
1396/4/24
از کره و چین که عقب مونده بودیم از تایوانم عقب افتادیم.
تا همین دیروز تایوان داشت موتور تولید میکردا
با همین فرمون بریم جلو چند سال دیگه عراق و سوریه هم از ما در صنعت خودرو پیش خواهند افتاد :)
1396/4/24
خاک تمام عالم بر سر ایران فر قون که ادعای پنجاه سال ماشین سازی را دارد.هنوز ماشینهای 1980 را به قیمت ماشینهای 2017 به مردم ایران قالب می کند.
1396/4/24
چشمون روشن دوچرخه هاشون که بدک نیستن اینارم بعض چینیاس
1396/4/24
یعنی خودروساز وطنی از تایوان هم کمتره !
1396/4/24
از عکس ها معلومه کیفیت داشبورد افتضاحه
1396/4/30
ببند بابا ببند گله من
1397/3/12
بهتون پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید خودرو دارید حتما این خودرورو از نزدیک بازدید کنید من خیلی وقته پیگیر این ماشین هستم و از نظر من ماشینی تو این کیفیت و آپشن با این قیمت نمیتونید خریداری کنید
فقط جهت اطلاع
1396/4/24
امکانات خیلی عالی ولی طراحی داخلی و خارجیش خیلی بد
1396/4/24
مالدیو و نپال وسریلانکا احتمالا ماشین نساختن ما بیارییم واسه عرضه.
1396/4/24
تایوان دیگه فقط این وسط کم بود. آخه میدونین که ما از ماشینهای آلمانی و فرانسوی یا انگلیسی و امریکایی یا ایتالیایی و همچنین ژاپن و کره ای بدمون میاد و خیری ندیدیم. واسه همین دنبال بهترینها داریم جهان را در مینوردیم. مسلمآ چینی از این هتر خواهد بود. هیچ ایرانی هنوز این مارک را در هیچ جای دنیا ندیده. شدیم موش آزمایشگاهی.
1396/4/24
دو روز دیگه میبینیم بقالی سر کوچه داره خودرو تولید میکنه میفروشه ولی هنوز ایرانخودرو و سایپا در اندیشه چپاول مردم
1396/4/24
الآن قیمت رقابتی همین بود؟؟ 120 تا 150 میلیون برای یک کراس اوور کوچک شهری؟؟؟
مگه نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی رو ازمون گرفتن؟...یک تیوولی میگیری برای جاده و یک پژو صفر برای شهر!!
بعضیا به چه امیدی میزنن تو کار واردات؟ یعنی واقعا کسی میخره؟
mg gs با همین حدود قیمت و البته سابقه طولانی تر و اتاق بزرگ تر بازم نتونست بفروشه البته با اون قدرت خیره کنندش!
آخه این شاسی کوچولو...! آخه تو چجوری می خوای با کره ای و ژاپنی رقابت کنی عموجان.
بنظرم می تونستن با زیر 100 تومن شروع کنن حداقل تا زمانی که جا بیفته...باید از ماشینای چینی بهتر باشه.
1396/4/25
افت قیمت ام جی gs:
مدل 2017 صفر: 168 میلیون تومان
مدل2016 با کارکرد 23 هزارتا و بدون رنگ تمیز: 128 میلیون تومان. حالا اگه کسی بخره!
افت قیمت سالانه: 40 میلیون تومان
1397/3/12
به جرآت میشه گفت این ماشین از برندایی که گفتید خیلی برتری داره هم از جهت کیفیت هم آپشن فکر نمیکنم با این قیمت خودرویی داشته باشیم که هم دوربین 360 روش سوار باشه هم اتوپارک خودکار من زیر و بم این ماشین و کشیدم بیرون و از نظر من ماشین خوبی برای مصرف کننده میتونه باشه
1396/4/24
سلام.....باز هم یک مشت ایرانی جوگیر اومدن صحبت کردن.....ولی مشخصه اینقدر بدبختیم که تایوان هم ماشین تولید میکنه و ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم!!!!!!
خداییش کیفیت از چینی ها بالاتر و امکانات بسیار عالی داره.....کره ای دسته دوم این قیمت غیر فولش گیرت میاد تو همین کلاس ولی کسی که خودروی صفر بخواهد این چیزی از اون دسته دو کره ای کم نداره.....
بریم یک فکری به حال صنعت خودرومون کنیم چون یک روزی میرسه عراق خودروی جهانی تولید میکنه ما هنوز گیر لاستیک دور درب سمند هستیم که آیا درست میشه دیگه هوا تو نمیاد!!!!!!
1396/4/25
آقا علیرضا شما به تیوولی 100 تومنی می گی دست 2 کره ای؟؟؟...نه عزیزم میتونی تیوولی صفر با همین آپشن ها و البته قدرت کمتر بخری.
راستی هنوز کامنت ها گذاشته نشده و شما حرف کسی رو نشنیدی بهشون می گی جوگیر؟؟
150 میلیون پول کره ای و ژاپنی دست دوم و کاملا فوله.
هنوز قدم به عرصه نذاشته که ببینیم از کره ای چیزی کم داره یا نه مطمینا شرکت های تازه کار در 10 سال اول بیشتر دنبال کسب تجربه اند...از روی ظاهر و آپشن نمیشه گفت چیزی کم داره یا نه.
1396/4/25
انگولاو کنگو ماشین تولید نکردن .بیاریم بالای 100میلیون عرضه کنیم .به ملت مظلوم .
1396/4/25
واقعا واسه صنعت خودروی ایران واسه سیاست خودرو سازی ایران واسه ایرانی ها متاسفم که کار ما به جایی رسیده که از خودروسازای نو پا هم عقبیم ، یعنی ما انقدر تو علم خودرو سازی عقب افتاده ایم
1396/4/25
یک نفر آدم دلسوز تو این صنایع خودرو ظاهرا نداریم؟ از سال 2009 شروع کرده خدایی با سمند و دنا و ساینا و ... مقایسه کنید. اگه بپرسن تو 50 سال چکار کردین چه جوابی باید بدیم؟؟؟ به ساینا افتخار کنیم یا تیبا 2 یا رانا یا سمند ال ایکس مالتی پلکس دو کیسه هوا دار و سخنگوی هوشمند دار همراه با تکنولوژی عجیب شیشه های برقی درب های عقب که توسط متخصصین بزرگوار ایران خودرو بوجود آمده افتخار کنیم؟؟؟؟؟
1396/4/27
خداییش ببینید کشورهای دیگه چطور دارند پیشرفت می کنند اونوقت ما هنوز درگیر بدنه ی 405 و موتور پیکانیم ...آخه کدوم کشور تو دنیا اینقدر به مردمش بی احترامی میکنه؟ اینها ما رو لایق چی میدونن که یه سری حلبی رو به نام ماشین به ما میدن؟!!
1396/5/2
عزیز از کی تا حالا ماشین چینی شده برند تایوانی؟
1396/6/4
اين ماشين واقعا كيفيت عالي دارد بنده ديدم و بهاش رانندگي كردم و سيستم كامپيوتر ان HTC ميباشد و قابل قياس با چيني نيست و خيلي عاليست
1397/3/12
حالا یه ماشین هم آوردن که هیچ نصبتی به چین نداره< ببین میتونی جهت نداشتن اطلاعات درستی که داری اینم به ماشینای چینی آشغال نصبت بدی من به محض اینکه این ماشین در بازار عرضه بشه خریدارم پیشنهاد میکنم شما هم اطلاعات صحیح تر بدست بیارید و قطعا ماشین بعدی شما هم خواهد شد
انشالله.....

1396/6/11
خاک بر سرشون.هر چی آشغال اضافه مال کشورای دیگه که کسی ظاهرا مایل به خریدش نیست و میارن به اسم برند اروپایی با قیمت خون بابا ننشون میدن به این جماعت ساده لوح.این جماعت ساده لوحم میرن میخرن.کشور پر شده از آشغالای چینی و ...خواهشن نخرید.خواهشن
1396/8/12
وااای بر‌ کسانی که میگن از چینی بهتره
عزیزم با همکاریه چینه
حتی محصولات تایوانم یه مدت بود که کلا برای چینو مونتاژ میکرد
لوکسژن همکاری کامل چینه
چرا میگید از چین بهتره اخه😂😂
یخورده واقع بین باشین
1396/10/28
تو نگاه اول فکر کردم اچ سی کراسه!!!!
1397/3/12
سلام به همه دوستان من از زمانیکه این خودرو وارد ایران شد خیلی دنبالش کردم و تمام اطلاعات . کیفیت . و حتی تست هم ازش گرفتم از نظر من این ماشین جای خودشو در بازار ایران به خوبی پیدا میکنه چون هم ماشین خیلی با کیفیای به حساب میاد هم از نظر قیمت خیلی مناسبه . بهتون پیشنهاد میکنم برید از نزدیک این خودورو بی نظیر و ببینید .... با تشکر