موضوعات داغ

فیس لیفت کیا سورنتو 2018 معرفی شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کیا در آخرین اقدام خود، به نظر می‌رسد که خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را بروزرسانی کرده است که با توجه به اصلاحات و بروزرسانی کوچک ظاهری، تغییرات آن بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.
در مدل‌های جدید کیا سورنتو فیس لیفت که فعلا در بازار کره جنوبی رونمایی شده است، از یک جلوپنجره جدید کرومی، چراغ‌های جدید جلو با پس زمینه تاریک و مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا بر روی مجموعه سپر، قاب مشکی رنگ آینه‌ها، نوار LED در قسمت پایین چراغ‌های پیشانی و از همه مهم‌تر، از مه شکن‌های جدیدی بر روی کیا سورنتو فیس لیفت استفاده شده است که می‌توانید در گالری تصاویر خودروبانک شاهد آن باشید. هرچند در عقب خودرو هم تغییرات بسیار خوبی دیده می‌شود که شامل چراغ‌های خطر جدید و دو خروجی اگزوز دوقلو در کنار یکسری ریزه کاری‌ها می‌شود.

فیس لیفت کیا سورنتو

فیس لیفت کیا سورنتو

در ادامه گفتنی است که خودروی کیا سورنتو فیس لیفت مدل 2018 در کره جنوبی، با موتور دیزلی 2.2 لیتری و یک موتور 2 لیتری توربوشارژر بنزینی عرضه می‌شود که هر دوی آنان برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی خود، از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.
در پایان هم شرکت خودروسازی کیا در مورد این خودرو عنوان کرد: عملکرد کیا سورنتو در بازار و در میان خودروهای شاسی بلند سایز متوسط، به طور پیوسته در حال کسب محبوبیت است و انتظارمی‌رود که مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند، بویژه اینکه مدل‌های لاکچری نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/2
خوشگل بود به ویژه نسخه جی تی لاینش، حالا خوشگل تر هم شد. کیفیت قطعات و سواری عالی فقط حیف که دلال جماعت گند زدن تو قیمتش
1396/6/4
باسلام واحترام من از بین خودروهای شاسی فقط کیاسورنتوراانتخاب کردم ومبلغ ۱۷۹میلیون تومان نقدابه عظیم خودروپرداخت کردم ومدل ۲۰۱۷راسه ماهه گفتندتحویل میدهیم اگربه وعده عمل کنندوسرسه ماه تحویل دهندخوبه کیاسورنتو عالیه