موضوعات داغ

فیلم خط تولید پورشه 911 توربو S نسخه Exclusive را ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا افراد زیادی با "Porsche Exclusive" آشنایی ندارند، اما بد نیست بدانید که خودروهای سفارشی شرکت خودروسازی پورشه توسط این بخش آماده می‌شود و یاحتی پیش از این شاهد فعالیت فنی "Porsche Exclusive" و همکاری با کمپانی خودروسازی پورشه برای تولید خودروهای قوی‌تر همچون مدل های توربو S بوده‌ایم که از سال 1986 میلادی کار خود را در شرکت خودروسازی پورشه آغاز کرده است. حال در این خصوص کمپانی خودروسازی پورشه برای آشنایی بیشتر مخاطبان با بخش Exclusive این شرکت، یک فیلم بسیار جالب از خط تولید پورشه 911 توربو S در بخش Exclusive منتشر کرده است که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب بارگذاری شده است که می‌توانید شاهد مونتاژ بسیار دقیق و زیبای این خودرو باشید.
همانطور که گفته شد، فیلم ذیل یک دستگاه پورشه 911 توربو S در خط تولید پورشه Exclusive را نشان می‌دهد که به تدریج قطعات اصلی و فرعی آن بر روی قاب شاسی نصب شده و در پایان خودروی بسیار ویژه و زیبای 911 توربو S با خصوصیات لاکچری خلق می‌شود که نمونه آنان می‌تواند رینگ‌های 20 اینچ آلیاژی با ترکیبی از طلا، آرم طلایی پورشه بر روی کاپوت موتور، صندلی‌های اسپرت 2 لایه چرم با سیستم تهویه و... اشاره کرد.
سری اختصاصی پورشه 911 توربو S همچنین دارای پیشرانه شش سیلندر تخت 3.8 لیتری با حداکثر 607 اسب بخار قدرت است که حدود 27 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به نسخه‌های استاندارد توربو S و همچنین یک شتاب صفر تا 97 کیلومتر بر ساعت کمتر از 3 ثانیه دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد