موضوعات داغ

رونمایی از مرسدس بنز E کلاس جدید توسط ستاره ایران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بهمن ماه سال 94 بود که پس از ماه‌ها انتشار تصاویر جاسوسی و همچنین تفاسیر سوداگرانه و طعنه‌ها، بلاخره جدیدترین نسل E کلاس از سوی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز معرفی شد، اما حالا شاهد حضور نسل جدید این خودرو در شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کشور واقع در شهر شیراز هستیم که همراه با شرکت "ستاره ایران" به این نمایشگاه آورده شده است و انتظار می رود که با قیمت حدودا 600 میلیون تومان آماده عرضه به مشتریان داخل کشور شود.
به طور کلی در مقایسه با نسل‌های قبل، طراحی ظاهری E کلاس اولین قسمتی است که بیشترین تغییرات را نسبت به گذشته تجربه کرده است، ولی تغییرات تکراری و نه چندان جدید که نمونه آنان را پیش از این بر روی مرسدس بنز S کلاس و C کلاس نسل جدید شاهد بوده‌ایم که حالا با تغییرات اندک بر روی مرسدس بنز E کلاس مورد استفاده قرار گرفته است تا در واقع شاهد یک S کلاس کوچک‌تر و یا C کلاس بزرگ‌ترباشیم.

نسل جدید E کلاس

نسل جدید E کلاس

همانطور که پیش از این گفته شد و حالا نمونه‌های آن در نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز دیده می‌شود، پای طراحی مرسدس بنز E کلاس به سیاست‌های نه چندان جالب مرسدس بنز باز شده و همچون محصولات جدید هیوندای، نسل‌های جدید مرسدس بنز هم یکی پس از دیگری شبیه به یکدیگر معرفی می‌شوند که باعث از بین رفتن جذابیت سابق محصولات مرسدس بنز و همچنین چهره متفاوت هر مدل نسبت به دیگری شده است.
علاوه بر ظاهر خودرو، در داخل کابین اتومبیل هم شاهد فضای آشنا هستیم که در این بین چهار خروجی گردی شکل سیستم تهویه مطبوع در زیر صفحه نمایشگر نصب شده و همچنین کنسول مرکزی با قاب چوبی، کلیدهای سیستم صوتی و کلید‌های سیستم تهویه مطبوع اتاق را در خود گنجانده است و حتی بلندگوهای نصب شده بر روی پنل درب‌ها نیز شبیه به مرسدس بنز C کلاس طراحی شده است تا تنها در بخش فنی و یا ابعاد خودرو شاهد تغییر میان محصولات مرسدس بنز باشیم.
درست است که طراحی ظاهری نسل جدید E کلاس شباهت زیادی به دیگر محصولات مرسدس بنز دارد، اما در مقابل هنوز هم در بخش مولد قدرتی شاهد تنوعات سابق هستیم. در این رابطه گفتنی است که شرکت خودروسازی مرسدس بنز محصولاتش را در مدل E200 با پیشرانه‌ 184 اسب بخاری، در مدل E220d با پیشرانه‌ 194 اسب بخاری و در مدل E350d با پیشرانه‌ 258 اسب بخاری تولید خواهد کرد که همگی به جعبه دنده‌ 9 سرعته 9G-TRONIC اتوماتیک مجهز خواهد شد. اما در نمایشگاه خودروی شیراز شاهد رونمایی از نسخه E200 با یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر هستیم که خروجی قدرت آن برابر با 184 اسب بخار و گشتاور خروجی آن هم معادل 300 نیوتن متر ذکر شده است تا در عمل یک شتاب صفر تا صد حدودا 7.7 ثانیه داشته باشد.

نظرات کاربران

18 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/30
'"و انتظار می رود که با قیمت حدودا 60 میلیون تومان آماده عرضه به مشتریان داخل کشور شود." يعني چي؟؟؟!!!!!! قيمتش ٦٠تومنه؟؟؟!!!!!
1396/5/1
قیمت این ماشین تو منطقه آزاد انزلی چیزی در حدود 220 میلیونه و اینجا قیمت رو 600 میلیون نوشتند یکی میشه به من بگه چرا
1396/4/30
ما که حضوری اونجا بودیم. برخوردشون با بازدیدکنندگان خیلی زشت بود. حتی اجازه نزیک شدن به ماشینا هم نمیدادن. چه برسه به داخل ماشین. واقعا خیلی مونده تا بفهمن هدف برگزاری این نمایشگاه ها آشنایی مردم با خودرو هاست.
1396/5/1
واقعا !
با حركت زشت و زننده اي مردم رو از ماشين دور كردن !
از نمايشگاه گذاشتن فقط كت و شلوار پوشيدن رو ياد گرفتن
1396/4/30
به نظر من سری 5 جدید هم قدرتش هم طراحی بیرونیش از سری e جدید خیلی بهتره !
بنز قیمت گذاریاش اشتباست !
با 564 تومن میشه فول ترین مدل سری 5 گرفت ! بعد این 600 تومن !!
1396/4/30
600 میلیون برا یه ماشین 184 اسب بخاری خیلی زیاده نمیارزه؟
1396/4/30
چ خبره ۶۰۰ میلیون مگ پول علف خرس،نسل قبلش صفرش ۴۷۰ ام پیدا میشد،درسته ی عده خیلی پولدارند اما درصد خیلی کمی از جامعس همون ۴۷۰ شاید طرف کل سرمایش بعد خونه بوده،اصن من نمیدونم توسان و بنز و ... ن دلار گرون شد ن قیمت نسل جدیدش از طرف کارخانه مادر گرون شد دلیل افزایش قیمتشون چی بوده ؟؟؟
1396/4/30
چه خبره ۶۰۰ میلیون برای یه ماشین ۱۸۴ اسبی !!‌ E200 در مقابل 530 جدید هیج حرفی برای گفتن نداره .
۷۰ اسب بخار ضعیف تره قیمتش هم گرون تره ازش استقبال نمیشه !‌
1396/4/30
امروز ما توی نمایشگاه بودیم ،پرسیدیم گفتن حدود ۴۰۰ میلیون...البته این مبلغ هم میتونه مشکلات خیلیها رو حل کنه...
1396/4/31
با این پول میشه volvo xc90 خرید قدرت موتورش هم 316 اسب بخار که بصرفه تره
1396/4/31
من به جا این یه تلیسمان فول ۲۰۰ میلیونی ور میدارم هم شتابش با این یکیه هم به نسبت قیمتش امکانات فوق العاده ای داره با۱/۳پول
1396/4/31
اون همه نر خر اونجا واستادن تا 2 تا زن پارچه رو بردان ؟! خواهر مادرتون رو به بنز فروختید ؟!
1396/4/31
دید و طرز تفکرت نسبت به دنیا و زندگی واقعا جای تاسف داره لابد می خوای بگی زن فقط باید تو اشپز خونه باشه روزگاری همین زنان در همین سرزمین فرمانده ناوگان جنگی ایرانیان بودند خدایا چه بر سر ما امد لعنت بر انگلیس و فرانسه
1396/4/31
حالا نه به این تندی ولی منم مخالف رونمایی خودرو توسط دو تا دختر در حضور این همه افراد شایسته تر هستم ، یا زنگی زنگ یا رومی روم یا مثل کشور های دیگه چند تا زن نیمه برهنه آرایش کرده بزارید یا چند تا جوان متخصص و با لیاقت
1396/4/31
pony car , حوصله ندارم جواب کامل بدم . خلاصه میگم : خیلی ابلهی .
1396/4/31
قیمت این ماشین در آمریکا 54 هزار دلاره و قیمت BMW سری 5 52 هزار دلار ولی تفاوا قیمتشون تو ایران حداقل102 میلیون تومنه(تو مدل های پایه) کلا ستاره ایران خیلی کم کارتر از پرشیا خودرو
ستاره ایران تک محصولیه فقط E-Class داره ..
1396/4/31
قیمت ماشین توی ایران واقعا غیر منطقی هست . توی آلمان این ماشین نصفشو دولت وام می ده چون محصول ملی هست و اکثر افراد می توانند بخرن ولی توی ایران با 5 6 برابر قیمت به قشر مرفه می دهند . اگه پول به سختی در بیاد هیچوقت پای این ماشین ها با قیمت عجیب نمی رود .
1396/5/1
کسی حواسش به قیمت پراید هست.
سپر عوض شد اسمش تیبا گذاشتن 26 میلیون.
شیشیه عقب رو برقی کردن اسمش رو گذاشتن ساینا 28 میلیون.
یه مانیتور اسباب بازی گذاشتن جلوش و قیمت 35 میلیون اسم هم کوییک.
سر دنده ماشین رو عوض کردن به اصطلاح اتومات 40 میلیون اسم هم کوییک اتومات سلطان جاده ها.
سال دیگه فکر نکنم بحث راجع به بنز و قیمت در منطقه آزاد باشه.
سال دیگه به نظر من بحث راجه به مدل جدید پراید هست. خیلی ها میگن اگه یکم ارزون بدن فکر کنم مشکل خیلی ها حل بشه.