موضوعات داغ

جیلی GC6 و شاسی بلند جدید جیلی در نمایشگاه خودرو شیراز

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت "خودروسازان بم" به عنوان تولید کننده و عرضه کننده محصولات جیلی در بازار کشور، با دو خودروی شاسی بلند جیلی NL3 و خودروی سدان جیلی GC6 در شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کشور واقع در شهر شیراز حضور پیدا کرد که در ادامه مروری کوتاه بر آنها خواهیم داشت.

جیلی NL3

جیلی NL3

- جیلی NL3
براساس ادعای شرکت "خودروسازان بم"، این خودرو پرفروشترین محصول در سگمنت خودروهای شاسی بلند در کشور چین است و یکی از مهره‌های کلیدی و بازیگران اصلی شرکت خودروسازی جیلی در بازارهای بین المللی به شمار می‌آید که با همکاری شرکت VOLVO طراحی و توسعه پیدا کرده است.
حال گفتنی است که این خودروی شاسی بلند جیلی که در غرفه "خودروسازان بم" شاهد آن هستیم، دارای طول 4519 میلی متر، عرض 1831 میلی متر، ارتفاع 1694 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2670 میی متر است که در لابه لای این چهارچوب فلزی، یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 184 اسب بخار مورد استفاده قرار گرفته است که برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی خود از یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

جیلی GC6

جیلی GC6

- جیلی GC6
بعد از شاسی بلند NL3، خودروی سدان GC6 دیگر محصول خودروسازان بم در نمایشگاه بین المللی شیراز است که به عنوان اولین خودروی مونتاژی جیلی در شرکت "خودروسازان بم" شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که با فروش خوبی همراه باشد، اما در ادامه بد نیست بدانید که خودروی سدان جیلی GC6 در ابعاد و اندازه 4342 میلی متر برای طول، 1692 میلی متر برای عرض و همچنین با ارتفاع 1435 میلی متر توسعه پیدا کرده است که از قدرت 146 اسب بخاری یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر برای تحرک خود تغذیه می‌کند که همراه با یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به مشتریان عرضه خواهد شد.
از دیگر ویژگی‌های بارز جیلی GC6 هم می‌توان به 2 کیسه هوای ایمنی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS و EBD، سیستم‌های امنیتی کنترل از راه دور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشگر 7 اینچی سیستم صوتی و تصویری و مولتی مدیا، چراغ‌های مخصوص روز و... اشاره کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/31
امیدواریم با قیمت های خوبی ارائه بشن و کیفیتشون پایین نیاد
1396/4/31
سلام .این برای چی رینگای ساینا روشه؟؟؟؟
1396/5/1
کیفیت متریال داخلی جیلی GC6 خیلی پایینه و موتورش هم به نسبت ضعیفه و فضای داخلی هم به نسبت کوچیکه و باز هم شاهد قیمت گذاری بالای کرمان موتور هستیم
1396/5/1
ماشین چینی صاحب ائل و اخرش خودتی من چیلی ایکس هفت دارم 115 م سال 94 خریدم ماشین بدی نیست اما الان 70م هم نمیخرن